آخرین عناوین

دوشنبه 29 ارديبهشت 1399-13:23 کد خبر:79157

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

محورهای غرب مازندران بارانی و لغزنده است/ هشدار نسبت به افزایش تصادفات

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر شاهد بارش باران و لغزنده بودن محورهای غرب استان مازندران هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران و لغزنده بودن محورهای غرب استان مازندران هستیم.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی، نیز وضعیت تردد در محورهای مازندران به‌صورت روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا در همه ایام احتمال ریزش سنگ در محورهای هراز و کندوان وجود دارد که در روزهای بارندگی نگرانی‌ها در این زمینه بیشتر می‌شود و لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها در این زمینه بیشتر توجه کنند.

این مسئول با هشدار در ارتباط با افزایش تصادفات در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفاتی که در این ایام شاهد هستیم واژگونی بوده که دلیل آن هم تخطی از سرعت مطمئنه است و ضرورت دارد سرنشینان نسبت به بستن کمربند ایمنی توجه کنند.

قدمی با اشاره به ادامه انسداد شبانه آزادراه تهران شمال، یادآور شد: آزادراه چالوس - مرزن‌آباد و بالعکس از ساعت ۱۹ تا هفت روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن‌آباد انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های استان خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :