آخرین عناوین

سه شنبه 23 ارديبهشت 1399-12:23 کد خبر:78151

اتفاقی عجیب در فرودگاه:

اخراج متخصص بیهوشی از هواپیما/ تا تنبیه این گروه پروازی ساکت نخواهیم نشست

یک پزشک متخصص بیهوشی توسط خلبان هواپیمایی وارش به بهانه اینکه ممکن است ناقل کرونا باشد،از پرواز اخراج شد!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از اقتصاد برتر، یک پزشک متخصص بیهوشی توسط خلبان هواپیمایی وارش به بهانه اینکه ممکن است ناقل کرونا باشد،از پرواز اخراج شد!

براساس این گزارش، این خانم پزشک متخصص بیهوشی بوشهری برای خدمت با پرواز شماره ۵۸۷۲ هواپیمایی وارش از تهران عازم بوشهر بود،خانم دکتر به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری به مهماندار اعتراض می کند.

اما مهماندار این هواپیمایی در پاسخ اعتراض محترمانه،وی را نادان و بیسواد خطاب می کند!ولی خانم دکتر خود را پزشک متخصص بیهوشی معرفی می کند،مهماندار سپس باخانمی که خود را سرمهماندار معرفی می کند به سراغ ایشان رفته و با توهین خانم دکتر را با بی احترامی از هواپیما اخراج می کنند!

پس از این اتفاق مسافران علت این برخورد را می پرسند که یکی از مهمانداران می گوید که چون تعدادی از بستگان نزدیک خلبان به علت ابتلا به کرونا فوت نموده اند،خلبان به این قشر حساسیت دارد و اگر این پزشک در پرواز می ماند ، ممکن بود پرواز سلامت به مقصد نرسد!

و ادامه می دهد، پزشکان بیهوشی ناقل ویروس کرونا هستند و جناب خلبان در هر پروازی متوجه شود پزشک متخصص بیهوشی در پرواز هست، وی را اخراج می کنند!این رفتار توسط تازه تاسیس ترین شرکت هواپیمایی کشور که بیشترین تاخیر را در سال گذشته داشته تاسف بار است.منتظر توضیح مسئولان این شرکت هستیم.

به نظر می رسد سازمان هواپیمایی کشوری باید در مورد مشکلات این شرکت ورود کند و توضیح بدهد.

چند روز پیش هم هواپیمایی وارش درمورد کرونا خبرساز شد، گفته شده عوامل پرواز۱۸۰مسافر را در فرودگاه مشهد به دلیل شک به کرونا پیاده کرده اند، مدیراین شرکت به جای عذرخواهی به خبرنگاران تهمت تشویش اذهان عمومی زد!ضروری است وزارت راه در اسرع وقت این شرکت خاطی را توبیخ کند واطلاع رسانی کند.

به نظر می رسد سازمان هواپیمایی کشوری باید در مورد مشکلات این شرکت ورود کند و توضیح بدهد.

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر نیز ابتدا در پیامی اعلام کرد: این پزشک متخصص بیهوشی بیمارستان یکی از شهرستان‌های این استان به جرم اعتراض به رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی مناسب توسط کادر پروازی یک شرکت هواپیمایی از پرواز تهران _بوشهر اخراج شده‌است.

سعید کشمیری افزود: خلبان و کادر پروازی این هواپیما به یاد داشته باشند هموطنان ما از مدافعان سلامت مثل یک قهرمان تجلیل می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما تا تنبیه این گروه پروازی و این شرکت هواپیمایی ساکت نخواهیم نشست.

کشمیری یادآور شد: این اقدام شرکت هواپیمایی روحیه جامعه پزشکی و سربازان خط مقدم سلامت استان بوشهر را خدشه دار کرده و از مسئولان خواستار پیگیری موضوع هستیم.

جهانپور: منتظر می‌مانیم

سخنگوی وزارت بهداشت نیز روز گذشته در حساب توییتری خود نوشت: “موضوع اخراج همکار متخصص بیهوشی از پرواز تهران_بوشهر به دستور خلبان و به بهانه ناقل بودن، برای بررسی به دوستان وزارت راه منتقل شد.

استاندار بوشهر: این رفتارها با هیچ شهروندی پذیرفتی و منطقی نیست

استاندار بوشهر در مورد اقدام یک شرکت هوایی در مورد برخورد با یکی از پزشکان بوشهر در مسیر پروازی تهران به بوشهر گفت: دستور پیگیری این موضوع به بازرسی استانداری داده شده است.

عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در این استان افزود: اینگونه رفتارها نه تنها با کادر درمان بلکه با هیچ شهروندی مناسب، منطقی و پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: فعالان بخش سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند واین گروه از جمعیت امروز با در دست گرفتن جان خود تلاش می‌کنند سلامت را به جان جامعه برگردانند.

گراوند اضافه کرد: این بی احترامی نسبت به کادر درمان و هرشهروند دیگری پذیرفتنی نیست و حوزه بازرسی این مساله را بررسی می‌کند.

وی افزود: اگر این موضوع صحت داشته باشد، خلبان نامتعادل و کادر پرواز خاطی و شرکت هواپیمایی اشاعه دهنده کرونا منتظر عواقب و پیامدهای آن باشند، منتظر می‌مانیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :