آخرین عناوین

پنجشنبه 14 فروردين 1399-13:36 کد خبر:76856

رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد:

افزایش قیمت نان در مازندران منتفی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هر گونه افزایش قیمت نان فاقد وجاهت قانونی بوده و با هر گونه گرانفروشی در این خصوص برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، حسینقلی قوانلو اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از استان‌ها در سال گذشته مبادرت به افزایش قیمت نان کرده بودند اما در مازندران قیمت نان هیچ گونه افزایشی نداشته و علیرغم تعیین قیمت جدید، اجرای آن در سال گذشته تعویق و موکول به سال جدید شده بود.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم کارگروه آرد و نان و کارگروه تنظیم بازار استان مبنی بر تعیین قیمت جدید نان در مازندران اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قیمت جدید نان در فصل پایانی سال گذشته تعیین و مقرر شد ابتدا از اول فروردین ماه سال جاری افزایش اما با توجه به شرایط شیوع کرونا این افزایش قیمت از ۱۵ فروردین ماه اجرا شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیمی که اخیراً در ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان مازندران گرفته شد مقرر گردید در برهه فعلی اجرای افزایش قیمت نان در مازندران به زمان بعد موکول شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اعلام این تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا به رؤسای اتاق‌های اصناف و رؤسای اتحادیه خبازان سراسر استان خبر داد و گفت: با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات این ستاد واحدهای خبازی در سراسر مازندران به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت نان را تا زمان اعلام رسمی نخواهند داشت.

وی در پایان از کلیه شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم رعایت مسائل بهداشتی و… مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :