آخرین عناوین

سه شنبه 12 فروردين 1399-12:28 کد خبر:75895

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

برگشت بیش از 3000 خودرو از محورهای مازندران/ممنوعیت حضور در مناطق تفریحی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون بیش از 3 هزار خودرو برگشت داده شد و از ورود غیربومیان جلوگیری می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت ۲۴ بامداد جمعه گذشته، تاکنون بیش از 3 هزار خودرو برگشت داده شد، بیان کرد: تمامی ورودی‌های مازندران از ساعت 24 جمعه هشتم فروردین ماه مسدود شده و در این مدت از ورود غیربومیان جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه فردا تردد برون‌شهری در محورهای استان ممنوع است، تصریح کرد: توصیه ما به مسافرانی که در سطح استان مازندران هستند این است هرچه زودتر از سطح استان خارج شوند.

این مسئول یادآور شد: درصورت عدم خروج، فردا رانندگان مشمول جریمه 500 هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو خواهند شد.

قدمی با اشاره به انسداد محور کندوان از ساعت 13 امروز، گفت: این انسداد تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت و بقیه محورهای استان ازجمله سوادکوه، هراز باز است.

ممنوعیت حضور در مناطق تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت

به گزارش خزرتیترخبر، علی دستور معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان مازندران، محدودیت‌های تردد خودروهای غیربومی و غیرساکن استان و ممنوعیت ورود به پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت اجرا خواهد شد.

وی از اجرای این طرح در همه مناطق شهری و روستایی استان نیز خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ورود تمامی افراد به مناطق تفریحی و گردشگری استان در روز طبیعت نیز ممنوع است.

دستور با اشاره به محدودیت تردد برای خودروهای غیر بومی و غیر ساکن در تمامی محورهای ورودی و خروجی استان و همچنین معابر شهری و روستایی، تصریح کرد: رانندگان خودروهایی که از این قانون سرپیچی کنند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خودروی آنان نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: سایر رانندگان خودروهای متخلف پس از ثبت تخلف، به شهر محل سکونت خود بازگردانده می‌شوند و مراحل بعدی جریمه و توقیف در شهر محل سکونت آنان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: فعالیت تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی نظیر رستوران‌ها، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، ویلاها و سفره خانه‌های استان در روز طبیعت نیز ممنوع بوده و ضمن برخورد با متخلفان واحد صنفی آنان نیز پلمپ خواهد شد.

دستور اظهار داشت: مقابله با بیماری کرونا مستلزم مشارکت و همکاری همه مردم عزیز است، تقاضا می‌شود تا در روز طبیعت امنیت و سلامت خانواده خود را در الویت قرار داده و با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، ضمن زنده نگه داشتن این سنت دیرینه، با نیروهای پلیس همکاری کرده تا به لطف خداوند هر چه زودتر این ویروس منحوس از کشور و مردم عزیزمان دور شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :