آخرین عناوین

چهارشنبه 30 بهمن 1398-21:2 کد خبر:74365

در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهرصورت گرفت:

تصویب بودجه 460 میلیارد تومانی سال 99 شهرداری ساری

شورای اسلامی شهر ساری در شصت و پنجمین جلسه خود بودجه سال 99 شهرداری ساری را به مبلغ 460 میلیارد تومان به تصویب رساند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر که با حضور علیجان شمشیربند، رییس شورای اسلامی شهر، اعضای این شورا، عباس رجبی شهردار ساری، معاونان شهردار و اصحاب رسانه برگزار شد، کلیات لایحه بودجه 460 میلیارد تومانی سال 99 شهرداری ساری به تصویب رسید.

براساس این گزارش،از مجموع بودجه 460 میلیارد تومان سال 99 شهرداری، 253 میلیارد تومان بودجه عمرانی شامل 55 درصد از کل و 206 میلیارد تومان بودجه جاری شامل 45 درصد از کل پیش بینی شده است که در تصویب این بودجه، ماده 68 قانون شهرداری ها که به حداقل 40 درصد بودجه عمرانی و حداکثر 60 درصد بودجه جاری اشاره دارد، رعایت شده است.

یادآور می شود، لوایح عوارض و بودجه سال 99 شهرداری ساری و سازمان های تابعه با پیگیری شورای اسلامی شهر و اهتمام شهرداری در موعد مقرر به شورا ارسال شد که از اول بهمن ماه جاری در بیش از 15 جلسه کمیسیون بودجه مورد بررسی قرار گرفت و در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

گفتنی است بودجه سال 98 شهرداری ساری 557 میلیارد تومان بوده است که در 9 ماهه اول سال جاری، تنها حدود 193 میلیارد تومان معادل 35درصد آن محقق شده است؛ لذا با توجه به تجربه شکست خورده گذشته و واقع نگری بر اساس شرایط اقتصادی، اسناد بالادستی و ابلاغیه وزرات کشور، بودجه سال 99 بر اساس واقعیت به میزان 460 میلیارد تومان مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

براین اساس مهمترین ویژگی های بودجه سال آینده شهرداری ساری متناسب با درآمدهای واقعی شهرداری، تطبیق آن با اسناد بالادستی و همچنین بر اساس پیش بینی وضعیت اقتصادی آینده کشور می باشد که به قانون مندی و انضباط بودجه کمک خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :