آخرین عناوین

چهارشنبه 30 بهمن 1398-20:53 کد خبر:74363

انصراف در دقیقه 90 :

انصراف 3 کاندیدا در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت

3  کاندیدا با حضور در فرمانداری نوشهر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه، انصراف خود را از حضور در ادامه رقابت انتخابات مجلس اعلام کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، در چند روز گذشته و در کوران تبلیغات کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سه کاندیدا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها اعلام کردند و کنار کشیدند.

براساس این گزارش، «مجید آریا نسب»، «هادی ردایی» و «حجت‌الله باقرالهاشمی» با حضور در فرمانداری نوشهر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه، انصراف خود را از حضور در ادامه رقابت انتخابات مجلس اعلام کردند.

اما از سویی دیگر شایعاتی از سوی یک کاندیدای رد صلاحیت شده از همین حوزه انتخابیه مبنی بر تأئید صلاحیتش مطرح شده و حتی این کاندیدا بلافاصله نشست خبری با خبرنگاران منطقه برگزار کرد و به برنامه‌های انتخاباتی و نیز دلایل رد تا تأئید صلاحیت خود پرداخت؛ اما رئیس هیأت بر نظارت انتخابات مازندران

بنابراین در حوزه انتخابیه نوشهرر، چالوس و کلاردشت، تعداد کاندیداهای این دوره از انتخاب در این حوزه تا این لحظه به ۱۲ نفر رسید.

رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان بر یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران تاکید کرد: بعد از ۲۶ بهمن‌ماه تاکنون تایید صلاحیت‌ کاندیدایی را در مازندران نداشتیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :