آخرین عناوین

چهارشنبه 30 بهمن 1398-20:53 کد خبر:74362

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تامین نظم وامنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی به تشریح تدابیر و تمهیدات ویژه پلیس در برقراری نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت وبا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند انتخابات برای کشور وملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید است، اظهار داشت: برابر فرمایشات معظم له برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه امنیت یکی از چهار رکن اساسی انتخابات است، تاکید کرد: تأمین امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های رأی، یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تدابیر و تمهیدات پلیس برای برقراری نظم وامنیت انتخابات به اجرای طرح‌های ویژه انتظامی، ترافیکی و امنیتی در این حوزه خبر داد و افزود: فرماندهی انتظامی استان ضمن تعامل و همکاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی به ویژه ستاد برگزاری انتخابات با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را در این حوزه در دستور کار قرار داده است.

میرفیضی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و معاندان نظام بر علیه کشور و تلاش برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، افزود: بصیرت دینی مردم در خنثی سازی این توطئه‌ها نقش اساسی دارد و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «هر کسی که به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند» با حضور پرشور خود در انتخابات همچون حماسه ۲۲ بهمن ماه بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام خواهند زد.

میرفیضی با بیان اینکه امنیت انتخابات، خط قرمز پلیس و پلیس حافظ این امانت است، افزود: هدف پلیس برگزاری انتخابات سالم در فضای آرام و با مشارکت حداکثری مردم، است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :