آخرین عناوین

يکشنبه 20 بهمن 1398-11:49 کد خبر:74274

شهردار ساري در جلسه شوراي معاونين شهرداري اعلام کرد:

پروژه نيروگاه زباله سوز بايد در سريعترين زمان ممكن به بهره برداري برسد

شهردار ساری با تاکید بر ضرورت تسريع عمليات اجرايي پروژه نيروگاه زباله سوز ساري گفت: با تمام توان پاي كار ايستاده ايم و اميدواريم با همت و توانمندي مدیران وهمکارانم بتوانيم اين پروژه را به سرانجام برسانيم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي و بين الملل شهرداري ساري، عباس رجبي شهردار مركز استان در جلسه شوراي معاونين شهرداري با تبريك دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره امام خميني(ره)، شهداي انقلاب اسلامي برنامه ريزي براي ارائه خدمات مناسب به شهروندان را لازم دانست و گفت: مديران مجموعه بزرگ شهرداري ساري به گونه اي عمل كنند كه رشد، شكوفايي و اميد بخشي براي مردم در اولويت قرار گيرد كه براي دست يافتن به اين اصل، مسئله مديريت جهادي كه مد نظر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) است را سرلوحه كار قرار دهيد و در عمل پياده سازي كنيد.

شهردار ساري ايجاد نشاط در شهر و پيگيري براي رفع مشكلات مردم را از وظايف مديران شهرداري دانست و گفت: لازم است مديران براي ايجاد نشاط و شادابي در ميان شهروندان برنامه داشته باشند و تلاش كنند، نشستن پاي حرف مردم و پيدا كردن راهكار براي رفع مشكلات آنان از اقدامات مناسب و ضروري خواهد بود.

رجبي اظهار كرد: از زحمات محمدیان سرپرست سابق معاونت اداري مالي قدرداني مي نمايم و حتماً از ظرفيت و تجارب وي در حوزه‌هاي ديگر شهرداري استفاده خواهد شد، حضور سرپرست جديد معاونت را به فال نيك مي گيريم و از همه مديران مي‌خواهم تا با همكاري و همدلي بيشتر از ظرفيت‌هاي ايجاد شده در شهرداري استفاده كنند.

وي به ضرورت تسريع عمليات اجرايي پروژه نيروگاه زباله سوز ساري اشاره كرد و افزود: عمليات احداث نيروگاه زباله سوز نوشهر بعد از ساري آغاز شد و اكنون در آستانه افتتاح قرار دارد،شهرداری ساری سالهاي قبل مي توانست با مديريت بهتر و هزينه هاي بسيار بسيار كم تر مشكلات روند اجرايي زباله سوز ساري را حل كند تا امروز شاهد اين معضل نباشيم، با تمام توان پاي كار ايستاده ايم و اميدواريم با همت و توانمندي مدیران و همکارانم در مجموعه شهرداری بتوانيم اين پروژه را به سرانجام برسانيم.

براساس این گزارش، شهردار ساري با ارائه پيشنهادي در خصوص نامگذاري فاز دوم بوستان ملل به عمليات اجرايي اين پروژه اشاره كرد و گفت: از معاونان مربوطه و سازمان‌‌هاي درگير در اين پروژه مي خواهم با نشست هاي پي در پي با سرمايه گذاران عمليات اجرايي اين پروژه بزرگ را كه پس از ماه ها غفلت و خارج شدن از اولويت ها دوباره رونق گرفته است ساماندهي كنند، همچنين پيشنهاد مي‌كنم براي بزرگداشت نام و ياد فرمانده ماندگار سپاه قدس نام اين مجموعه بزرگ فرهنگي اجتماعي و تفريحي به عنوان سردار شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني نامگذاري شود.

در پايان شهردار ساري با تاكيد مجدد بر توجه به مشكلات شهر و شهروندان بر توجه بيشتر مديران و خصوصاً شهرداران مناطق به خواسته هاي مردم تاكيد و تصريح كرد: با استفاده از ظرفيت هاي سازماني كه در ماه هاي اخير باعث كاهش بسياري از هزينه هاي اضافي و تحميلي شده است و با حضور در ميان شهروندان،  پيگير رفع مشكلات آنان باشيد و به بهسازي معابر و آسفالت كوچه ها و خيابان بيش از پيش توجه كنيد.

گفتني است، پروژه بوستان بانوان و فاز دوم بوستان ملل به علت تعلل و کم کاری پیمانکاران و نیز عدم نظارت موثر شهرداری در یکسال اخیر پروژه هایی معطل مانده محسوب می شدند که در ماه های اخیر با دستور موکد شهردار مراحل رفع موانع و تکمیل آن‌ها با جدیت پیگیری شده است.

از سویی دیگر پروژه پل تا پل که دیرزمانی معطل مانده بود از مطالبات به حق شهروندان ساروی است و در نقطه جغرافیای جنوب شرقی ساری توقف آن مانعی در مسیر توسعه متوازن شهر بوده است که با کار کارشناسی و تلاش مضاعف طی 4 ماه اخیر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

ضمن آن که پروژه های مذکور با تاکید بر دستور شهردار مرکز استان مبنی بر استفاده از توانمندی داخلی شهرداری با تکیه بر توان، همّت و ظرفیت مناطق سه گانه و سازمان های تابعه مراحل اجرایی خود را طی می نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :