آخرین عناوین

جمعه 18 بهمن 1398-21:13 کد خبر:73256

استاندار مازندران خبر داد:

انتصاب اولین معاون زن استانداری در مازندران

ساری - استاندار مازندران از انتصاب اولین معاون زن در حوزه استانداری در این استان خبر داد و گفت: سهم بری بانوان از مدیریت باید افزایش یابد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با بیان اینکه هیچ لذتی بالاتر از آن نیست که واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد را به چرخه تولید بازگردانیم، گفت: با اصلاح ساختاری و تسهیلاتی که داده شد، بیش از ۱۰۰ کارخانه بزرگ در استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی درباره منطقه آزاد در استان گفت: با توافق با مجمع نمایندگان، طرح ایجاد یک منطقه آزاد با سه لکه مرتبط مورد موافقت قرار گرفت و ایجاد منطقه آزاد به عنوان مطالبه جدی مردم منتظر تأیید از سوی مجلس شورای اسلامی است.

وی گفت: مازندران تنها استان ساحلی بوده که از داشتن منطقه آزاد محروم است و این در حالی است که مازندران ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه منطقه امیرآباد به دلیل نزدیک بودن با فرودگاه و داشتن زیرساخت‌ها، برای ایجاد منطقه آزاد مطلوب است، تصریح کرد: امیدواریم با تصویب منطقه آزاد در سال جاری، مردم به آرزوی دیرینه خود برسند.

حسین زادگان با بیان اینکه افزایش سهم بانوان در مدیریت این استان از جمله دغدغه‌ها است، از معرفی صفری به عنوان معاون توسعه و منابع استانداری مازندران خبر داد و گفت: اولین معاون استاندار زن در استان منصوب شده است.

وی گفت: باید ۳۰ درصد از سهم مدیریتی دولت به بانوان تخصیص داده شود و برای رسیدن به این هدف باید همکاری لازم را داشته باشیم.

استاندار مازندران از فرمانداران خواست تا در حوزه معاونت فرمانداری و بخشداری از توان کاری بانوان بهره گیرند، گفت: انتصاب مدیران زن سبب افزایش اعتماد جامعه خواهد شد.

حسین زادگان تکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان را از جمله نیازها برشمرد و گفت خوشبختانه با تلاش دولت و نمایندگان بیشتر زیرساخت‌های ورزشی تکمیل شده و ورزشگاه شهید وطنی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی شده که اجرای فازهای بعدی جزو برنامه‌ها است.

استاندار مازندران با بیان اینکه فوتبال و تیم نساجی تنها دل خوشی مردم قائم شهر به شمار می‌رود، تکمیل ورزشگاه نور و نوشهر و ورزشگاه شهید متقی ساری را از دیگر پروژه‌های تکمیل شده ورزشی عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • Dr _ mm
    شنبه 19 بهمن 1398-21:23


    حقیقتا بانوان در عرصه مدیریت دقیق تر و با احساس مسئولیت بیشتری وارد عمل شده و تا به حال شاهد موفقیت های چشمگیر بانوان در عرصه های مختلف در حوزه های سیاسی، اقتصادی و ... بودیم۰ امیدواریم این انتخاب هم شایسته و به جا بوده باشد. آرزوی موفقیت برایشان خواستاریم