آخرین عناوین

سه شنبه 8 بهمن 1398-18:14 کد خبر:71190

با حکم ریيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران صورت گرفت:

انتصاب مشاور جدید رئيس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

طی حکمی از سوی ریيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران ، مشاور رئيس و سرپرست مديريت روابط عمومي دانشگاه منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی حکمی از سوی ریيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران ، خانم «سيمين بابائي» به عنوان مشاور رئيس و سرپرست مديريت روابط عمومي دانشگاه منصوب شد.

براساس این گزارش، در متن حکم سید عباس موسوی  خطاب به سيمين بابائي آمده است :

با عنایت به تعهد، دانش، تجربه و حسن سابقه، به موجب این ابلاغ سرکارعالی را با حفظ سمت و ردیف حقوقي به عنوان مشاور رئيس و سرپرست مديريت روابط عمومي دانشگاه  منصوب مي نمايم.

از شما انتظار دارم در چهارچوب سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبري، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه هاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، در پاسخ گويي به مردم شريف استان و تکريم خدمت گيرندگان، تعامل مستمر با اصحاب محترم رسانه، تقويت امر اطلاع رساني و اطلاع يابي و توسعه ارتباط با ديگر حوزه ها و کاركنان دانشگاه و همچنين ارتقاء فرهنگ عمومي و سواد سلامت جامعه اهتمام جدي به عمل آوريد.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد همواره موفق باشيد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از خدمات دکتر فرزاد گوهردهی که چندي پيش بعنوان مديرکل بهزيستي استان مازندران منصوب گرديد ، در زمان تصدي اين مسئوليت قدرداني كرد.

گفتنی است سیمین بابائی پيش از اين انتصاب، مدير امور فرهنگي دانشگاه علوم پزشکي مازندران بود و در کارنامه مديريتي خود، مسئوليت روابط عمومي اين دانشگاه را نيز برعهده داشت  .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :