آخرین عناوین

چهارشنبه 2 بهمن 1398-16:1 کد خبر:71137

مدیر روابط عمومی شرکت گاز مازندران اعلام کرد:

مازندرانی‌ها در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مدیر روابط عمومی شرکت گاز مازندران با اشاره به کاهش دما از هم استانی‌ها خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، صحی مدیر روابط عمومی شرکت گاز مازندران با بیان اینکه مصرف گاز کشور در ۲۴ ساعت گذشته رکوردی در حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب را به ثبت رسانده است، گفت: از شهروندان و هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم در مصرف گاز صرفه جویی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

او با اشاره به اینکه مصارف خانگی در اولویت شرکت گاز قرار دارد، افزود: در مازندران فعلاً مشکل قطعی گاز نداریم اما اگر این فرایند مصرف گاز کشور ادامه یابد ممکن است افت فشار در شبکه سراسری ایجاد شود که ناگزیر مصارف گاز ادارات، صنایع و cng ها را محدود کنیم.

صخی با بیان اینکه شهروندان  برای جلوگیری از هدر رفت انرژی نسبت به عایق‌بندی در و پنجره‌ها اقدام کنند تا سایر هموطنان هم از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند، گفت:البته باید اجازه داد تا هوای تازه وارد محیط محل وسایل گازسوز شده تا با کمبود اکسیژن مواجه نشویم.

صحی گفت:صرفه‌جویی یکی از اقدامات بسیار مهم است که نیازمند مشارکت همه مردم بوده و هر اندازه جامعه حضور فعال در مصرف بهینه سوخت داشته باشد صنایع وابسته به سوخت و نیروگاه‌ها با قطعی و محدودیت سوخت مواجه نخواهند شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :