آخرین عناوین

چهارشنبه 2 بهمن 1398-16:1 کد خبر:71136

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ریزش شبانه سنگ در محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران از ریزش سنگ در محور کندوان منطقه دونا خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، قدمی رئیس پلیس راه مازندران  با اشاره به بارش برف و باران چند روز اخیر در استان، گفت: ریزش سنگ دیشب در جاده کندوان منطقه دونا  سریع از سوی عوامل راهداری پاک‌سازی شد.  

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه در این حادثه خسارت جانی و مالی به کسی وارد نشد، افزود: احتمال ریزش سنگ با توجه به بارندگی در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد که لازم است افراد از تردد‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی و ارتفاعات استان پرهیز کنند.  

این مسئول با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر روز چهارشنبه در محورهای مازندران اعمال می‌شود، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه از محور کندوان ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: درصورت افزایش حجم ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: توصیه ما به رانندگان در این زمان از سال تجهیز خودروها به ادوات زمستانی و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی است.

قدمی گفت:هم اکنون تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به ‌صورت پرحجم گزارش شده است،مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :