آخرین عناوین

سه شنبه 1 بهمن 1398-18:58 کد خبر:71128

مدیرکل هواشناسی مازندران هشدار داد:

آلودگی هوا بیخ گوش مازندرانی‌ها/هشداری که باید جدی گرفته شود

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: آلودگی هوا در استان مازندران شدیدتر شده و درصورت ادامه چنین وضعی هوای مازندران در آینده‌ای نه چندان دور ناسالم می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،همه مردم وقتی به فکر تغییر آب و هوا و آرامش می‌افتند ناخودآگاه همه فکرها به سمت شمال است، شمالی که چیزی از زیبایی کم ندارد.

وجود جنگل‌های سرسبز، درختان انبوه، دریای خزر، مناطق دشتی و کوه از جذابیت‌های شمال است که مردم معمولا در تعطیلات به دامان آن پناه برده و حتی برخی برای تغییر آب و هوا حتی برای چند ساعت ترجیح می‌دهند وارد طبیعت استان شوند و به عبارتی حال و هوایشان عوض شود.

بحث آلودگی هوا که امروزه برخی از استان‌های کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند در کمال ناباوری بیخ گوش مازندرانی‌ها است و اگر همین وضعیت ادامه یابد خیلی زود مازندران نیز در وضعیت هوای ناسالم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی مازندران در این‌باره ، اظهار کرد: آلودگی هوا در استان مازندران شدیدتر شده است.

سیدمحمدرضا رضوی افزود: درست است شاید در مازندران گردوغبار نداشته باشیم اما افزایش تعداد خودروها و مسائل مختلف موجب شده آلودگی هوا در مازندران تشدید شود.

وی بیان اینکه درصورت ادامه چنین وضعی هوای مازندران در آینده‌ای نه چندان دور ناسالم می‌شود، تصریح کرد: همچنین احداث ساختمان‌های بلند در حاشیه دریا که موجب ماندگاری بیشتر هوا شده این وضعیت را تشدید می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :