آخرین عناوین

دوشنبه 30 دی 1398-20:28 کد خبر:71113

فرمانده انتظامی مازندران عنوان کرد:

دستگیری کلاهبردار 20 هزار دلاری در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار 20 هزار دلاری از یک صرافی در ساری خبر داد و گفت: متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار 20 هزار دلاری از یک صرافی در ساری خبر داد.

وی افزود: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از وی از سوی فردی با جعل عنوان و سوء استفاده از اعتماد وی به ارزش 20 هزار دلار، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات از مال باخته که دارای یک واحد صنفی صرافی بوده، مشخص شد، فردی با مراجعه به این صرافی و معرفی خود به عنوان پزشک فوق تخصص از آمریکا با پاسپورت آمریکایی نیازمند دلار است که با سوء استفاده از اعتماد مالباخته، اقدام به کلاهبرداری 20 هزار دلاری از این صرافی کرده است.

میرفیضی اعلام کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مازندران از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مراجع قضائی خبر داد و گفت: همواره افراد کلاهبردار با ظاهری موجه و فریبنده ضمن جلب اعتماد افراد با مهندسی اجتماعی به هدف و مقصود مجرمانه خود می‌رسند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :