آخرین عناوین

يکشنبه 29 دی 1398-18:34 کد خبر:71103

قدردانی نایب رئیس شورای شهر ساری از سازمان عمران:

بربسته مدیری شجاع و کارآمد

نایب رئیس شورای شهر ساری گفت: بربسته را در قامت یک مدیر رده بالای مدیریت شهری مد نظر داشته ام و وی با عملکرد موفق 4 ماهه در سازمان عمران نشان داده از ظرفیت بالایی برخوردار است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری،علی اکبر زلیکانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در شصت و سومین جلسه شورای شهر ساری از مدیریت و کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری به دلیل کار جهادی در فاز دوم پارک ملل قدردانی کرد و گفت: شهرداری نیازمند مدیران شجاعی است که با تمام وجود در شتاب گرفتن فعالیت های عمرانی شهرداری تلاش کنند.

براساس این گزارش، زلیکانی در حاشیه برگزاری جلسه شورای شهر و در گفتگویی اختصاصی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه فاز دوم بوستان ملل ملموس و رضایت بخش بوده است، اظهار داشت: مرتضی بربسته مدیری شجاع و کارآمد می باشد که در عین تواضع و فروتنی، قاطعانه از پس چالش های اجرایی این پروژه شاخص مدیریت شهری برآمده است.

وی افزود: ما در انجام وظایفمان شعاری عمل نمی کنیم و به معنای واقعی اعضای شورای شهر از عباس رجبی شهردار و مدیران پرتلاش و موثر مجموعه مدیریت شهری همچون مرتضی بربسته حمایت خواهند کرد.

نایب رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه در ادوار گذشته نیز بربسته را در قامت یک مدیر رده بالای مدیریت شهری ( شهرداری مناطق ) مد نظر داشته ام، تصریح کرد: وی با عملکرد موفق 4 ماهه در سازمان عمران نشان داده از ظرفیت بالایی برای مسئولیت های خطیرتر برخوردار است و در ایفای مسئولیت، جهادگونه عمل می کند.

زلیکانی خاطر نشان کرد: در اهمیت پروژه بزرگ سازمان عمران در مجموعه فاز دوم بوستان ملل همین بس که با بهره برداری از آن، منابع مالی شهرداری ساری تا 10 سال محقّق می شود بنابراین انتظار می رود با خرد و همت جمعی همه مدیران دلسوز مرکز استان، حمایت قاطعانه از این سازمان مهم شهرداری در دستور کار قرار بگیرد تا انشاله دستاورد اجرای این طرح بزرگ برای مردم شهر، توسعه و رفاه به همراه داشته باشد.

وی همچنین از فرمانداری، نیروی انتظامی، دادستان و امور آب شهرستان به دلیل همکاری در پیشبرد پروژه فاز 2 بوستان ملل قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا پایان دوره فعلی شورای شهر به پایان برسد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :