آخرین عناوین

پنجشنبه 26 دی 1398-23:29 کد خبر:71089

با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در مرکز استان صورت گرفت:

اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل

پروژه فاز دوم بوستان ملل با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصادی برای مرکز استان و با همت مجموعه شهرداری در حال اجراست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،پروژه فاز دوم بوستان ملل به طول 6.5 کیلومتر از پل کابلی تا منطقه تنگه لته با هدف توسعه گردشگری و ارتقای رونق اقتصادی در حال اجراست.

سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری تاکنون 1100 متر از این پروژه را بارریزی کرده است و عملیات لجن برداری، خاکبرداری و تسطیح و رگلاژ سطح شیب‌دار نیز از جمله فعالیت‌هایی است که این سازمان در محل پروژه، در دست اقدام دارد.

عملیات دیوار حائل 150 متری زیر دوربرگردان پل کابلی در راستای تثبیت و تعریض جاده دوربرگردان و ایجاد پیاده رو فاز دوم بوستان ملل از دیگر اقدامات این سازمان است،همچنین 70 متر از طول خط پروژه تخریب و عملیات خاکبرداری و بتن ریزی آن نیز انجام شده است.

بنابراعلام سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری، تاکنون 20 متر از طول دیوار حائل تا ارتفاع 3 متر بتن ریزی شده است و اصلاح سطح شیب دار (تریمینگ)، اجرای لاینینگِ باقی مانده ،مرمّت آسیب‌دیدگی ناشی از بارش سیل‌آسای ابتدای سال جاری و تعریض رودخانه از دیگر اقدامات این پروژه خواهد بود.

خاکبرداری به منظور آزادسازی ،تثبیت جاده سلامت و ایجاد فضا سازی در مسیر لایینگ به عرض 20 متر، از دیگر مراحل اجرایی این پروژه است.

پروژه فاز دوم بوستان ملل با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصادی برای مرکز استان به همت مجموعه شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در حال اجراست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :