آخرین عناوین

پنجشنبه 26 دی 1398-22:55 کد خبر:71087

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

بارش برف در محور کیاسر/یک‌طرفه شدن محور هراز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در محور کیاسر هستیم و محورهای هراز، کندوان و سوادکوه بارشی نداریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محور کیاسر هستیم و محورهای هراز، کندوان و سوادکوه بارشی نداریم.

وی افزود: همچنین آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شد، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اشاره به یک‌طرفه شدن محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت تجهیز خودروها به لوازم زمستانی، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ استعلام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :