آخرین عناوین

پنجشنبه 5 دی 1398-20:51 کد خبر:70924

نایب رئیس شورای شهر ساری مطرح کرد:

پیگیری پروژه فاز دوم بوستان ملل در قالب بودجه ای سازمان عمران

نایب رئیس شورای شهر گفت: پروژه فاز دوم بوستان ملل در قالب بودجه ای سازمان عمران پیگیری می شود و از وجود یک سرمایه گذار معتبر در فرآیند اجرایی آن استفاده خواهیم کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، جلسه هم اندیشی پیشبرد اهداف عمرانی این سازمان به ریاست علی اکبر زلیکانی نایب رئیس و نماینده شورای شهر در سازمان عمران به منظور هم افزایش و تسریع در روند اجرایی برنامه های پیش رو برگزار شد.

براساس این گزارش،در این جلسه که معاونان و مسئولان این سازمان حضور داشتند، مرتضی بربسته با بیان اینکه کارکنان سازمان عمران در فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود نخواهند داشت، گفت: این سازمان ماهیت عمرانی دارد و تنها اجرای مطلوب پروژه های محوله را دنبال خواهد کرد.

وی با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه های سازمان متبوعش، از حمایت های عالمانه نایب رئیس شورای شهر قدردانی و تصریح کرد: علی اکبر زلیکانی مدافع و حامی بسیار خوبی برای این سازمان در مجموعه مدیریت شهری است.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه سازمان عمران براحتی می تواند مجری بزرگترین پروژه های عمرانی ساری باشد، گفت: تجربه موفق قبلی این سازمان در پروژه های عمرانی، ادعا بنده را تصدیق می کند.

علی اکبر زلیکانی با بیان اینکه پروژه فاز دوم بوستان ملل در قالب بودجه ای سازمان عمران پیگیری می شود، اظهار داشت: در کنار توان بالای اجرایی سازمان، از وجود یک سرمایه گذار معتبر در فرآیند اجرایی آن استفاده خواهیم کرد.

نماینده شورای شهر در سازمان عمران تصریح کرد: به دنبال پیوست درآمدزایی و درآمد پایدار برای شهرداری ساری در این پروژه هستیم و منابع حاصل از ارزش افزوده اراضی تملک شده فاز دوم بوستان ملل می تواند سرمایه ای ارزشمند برای مردم ساری ایجاد نماید.

زلیکانی گفت: با توجه به اینکه برای طرح های مصوّب بودجه تصویب می شود، طرح های بازآفرینی شهری را در مناطق الحاقی شهر دنبال خواهیم کرد و پروژه فاز دوم بوستان ملل می تواند در توسعه سکونتگاههای غیررسمی ساری در منطقه بلوار کشاورز، اثراتی چشمگیر داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر با تأکید بر تعامل و هم افزایش همه دستگاههای مسئول در پیشبرد اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل، اذعان داشت: با این پروژه بزرگ سازمان عمران و تملک اراضی آزاد شده، منابع مالی قابل توجهی برای شهرداری ساری محقّق می شود.

علی اکبر زلیکانی با تأکید بر تقویت حوزه کارشناسی، افزایش مطالعات قانونی و فنی و انتقال تجربیات نیروهای متخصص به سایر کارشناسان را از برنامه های مهم آینده نگری در سازمان متبوعش دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های بالقوه بازآفرینی فضای شهری در ایجاد درآمد پایدار و سودآوری سازمانی مورد توجه قرار گیرد.

سازمان عمران محل مناقشات سیاسیون انتخابات مجلس نیست

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مقوله انتخابات آتی مجلس نیز اشاره و گفت: بنده آدم سیاسی نیستم و دیدگاههای خود را با صراحت بیان می کنم و علیرغم تأکید بر حضور حداکثری مردم در این عرصه، اما مدیران و پرسنل شهرداری را از فعالیتِ له و یا علیه کاندیدای انتخابات بر حذر می دارم.

نایب رئیس شورای شهر افزود: سازمان عمران محل مناقشات سیاسیون انتخابات مجلس نیست چرا که این سازمان مجموعه ای عمرانی و به عنوان نهادی مردمی باید به دنبال انجام وظایف خود در چارچوب تعریف شده باشد.

علی اکبر زلیکانی با بیان اینکه رئیس سازمان عمران مصداقی بارز از یک مدیر قانونمدار در بحث مذکور است، گفت: وی به خوبی در مقابل زیاده خواهان انتخابات مجلس از موقعیت استراتژیکی سازمان محافظت کرده که این رویکرد قابل ستایش است.

نماینده شورای شهر در سازمان عمران در پایان خاطر نشان کرد: هرگونه انتقادات تنها در راستای اصلاح امور بوده و هیچگونه غرض ورزی را دنبال نمی کند؛ بنده با همه ظرفیت و توان از عملکرد مرتضی بربسته رئیس و مجموعه بزرگ سازمان عمران در اجرای پروژه های عمرانی به خصوص مراحل اجرایی فاز دوم بوستان ملل حمایت قاطعانه خواهم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :