آخرین عناوین

جمعه 8 آذر 1398-19:30 کد خبر:69683

به میزبانی مازندران برگزار می شود:

مرحله بلوک( منطقه ای) مسابقات ملی مهارتهای فنی وتخصصی شرکتهای آب و فاضلاب

مرحله بلوک( منطقه ای) مسابقات ملی مهارتهای فنی وتخصصی شرکتهای آب و فاضلاب، به میزبانی مازندران برگزار می شود


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عموی آبفای شهری مازندران، معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری مازندران از برگزاری مرحله بلوک( منطقه ای) مسابقات ملی مهارتهای فنی و تخصصی حوزه بهره برداری شرکتهای آب و فاضلاب در روز های نهم و دهم آذر ماه جاری به میزبانی استان مازندران خبر داد.

براساس این گزارش، محمدرضا محمودی ضمن اعلام این خبر افزود: در این مسابقات استانهای گیلان، گلستان، خراسان شمالی و مازندران در۵ بخش باهم به رقابت می پردازند.

وی به بخشهای مختلف این مسابقات اشاره و تصریح کرد: این مرحله  ازمسابقات با حضور ۲۰ تیم در بخشهای تعمیرات لوله شبکه توزیع آب، نصب انشعاب آب، نصب انشعاب فاضلاب، عیب یابی تابلوهای برق و آزمونهای فیزیکی و شیمیایی به صورت تئوری وعملی برگزار می شود.

محمودی، با اشاره به اینکه نفرات برتر در مرحله استانی به این دوره از مسابقات راه یافتند، افزود: کشور به ۷ بلوک مختلف تقسیم بندی و برای هر بلوک یک مرکز در نظر گرفته شدکه بر این اساس بلوک شمال با مرکزیت مازندران و حضور تیمهای گلستان، گیلان، خراسان شمالی و مازندران به رقابت می پردازند.

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران ادامه داد: تیمهای برتر در هر بلوک، به مرحله ملی که در دی ماه در استان اصفهان برگزار می شود، اعزام می شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :