آخرین عناوین

سه شنبه 5 آذر 1398-18:28 کد خبر:69653

عضو شورای شهر ساری خبر داد :

پروژه پل تا پل ماموریتی برای رسیدن به چشم انداز گردشگری

عضو شورای شهر ساری با اشاره به پروژه پل تا پل ، گفت: اگر بتوانیم این مسیر را آزاد کنیم ،قطعا یکی از ماموریت‌های خودمان را برای رسیدن به چشم انداز گردشگری فراهم کردیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، قاسم قاسمی در حاشیه بازدید از پروژه «پل تا پل » در ضلع جنوب شرق ساری، اظهار کرد: هم اکنون که این پروژه در دست اجراست به دلیل میزان تردد بالای خودروها از مسیر بلوار داراب  و انتقال بار ترافیکی این منطقه به سمت شرق ساری در روان سازی ترافیک موثر خواهد بود.

وی افزود: این میانگذر اتصال دو ضلع غرب به شرق است که دسترسی میدان امام به سمت شرق ساری آزاد می‌شود و می‌توان با فراغ بال و آسوده خاطر در این مسیر تردد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری به توسعه گردشگری شهری در مرکز استان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های گردشگری زیادی در شهر وجود دارد ، اما ساختارها آماده نیست وآنطور که باید زیر ساخت‌ها را فراهم نکردیم اگر چه در سالهای اخیر تلاش زیادی برای این موضوع انجام شده ؛ولی کافی نیست.

وی افزود:  نخستین شرط موفقیت هر شهر در توسعه گردشگری ، وجود زیر ساخت‌های مناسب شهری، استفاده مناسب از منابع پایدار گردشگری ، ایجاد امکانات  و تسهیلاتی که دسترسی به جاذبه‌ها را تسهیل کند و رضایت خاطر بازدیدکنندگان و گردشگران نیز دومین شرط لازم در توسعه گردشگری است.

وی ادامه داد:چشم‌انداز شهر ساری ،گردشگری است همانطور که این مبحث بعنوان منبع اقتصاد در کشور مطرح شده است و در تمام دنیا نیز روی این موضوع برنامه‌ریزی اساسی انجام  می‌دهند.

قاسمی تصریح کرد: پروژه «پل تا پل » علاوه برتسهیل درعبور مرور ،یکی از ماموریت‌های ما برای رسیدن به چشم انداز گردشگردی در مرکز استان است که پیشرفت فیزیکی این پروژه لحظه به لحظه از سوی شورای اسلامی و شهردار ساری رصد می‌شود.

وی افزود: اگر بتوانبم این مسیر را که حد فاصل شریان‌های اصلی شهر است را آزاد کنیم قطعا یکی از ماموریت‌های خودمان را برای رسیدن به چشم انداز گردشگری فراهم کردیم.

پروژه «پل تا پل» در مرکز مازندران از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری ساری است که با بازگشایی این پروژه به طول 2600 متر راه دسترسی بلوار داراب در محدوده جنوب شرق شهر ساری به اتوبان ساری- نکا متصل می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :