آخرین عناوین

دوشنبه 1 مهر 1398-17:9 کد خبر:69266

با حضور مدیرکل فرودگاه های استان مازندران صورت گرفت:

معارفه رئیس جدید فرودگاه رامسر

با حضور مدیرکل فرودگاه های استان مازندران، رئیس جدید فرودگاه رامسر معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، با حضور مدیرکل فرودگاه های استان مازندران ، رئیس جدید فرودگاه رامسر معارفه و منصوب شد.

براساس این گزارش، وطن خواه مدیر کل فرودگاه های استان در این مراسم با اشاره به رویکرد شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران مبنی بر توسعه فرودگاه های استان به ویژه در راستای توسعه صنعت بومگردی و گردشگری کشور گفت: توسعه و بهره برداری از ظرفیت های فرودگاه های شمال کشور خاصه فرودگاه رامسر یکی از اولویت های اداره کل فرودگاه های استان می باشد‌ و به دستور اکید مدیر عامل شرکت فرودگاه ها مبنی بربررسی موانع و رفع آنها در راستای بهره برداری هرچه سریعتر از باند جدید فرودگاه رامسر می باشد.

 وی افزود: بر این اساس ، طی سه جلسه در ستاد شرکت فرودگاه های کشور، راهکارهای اصلی تدوین و مقرر گردید ظرف چند روز آینده عملیات سیویل ورک و عمرانی در خصوص اصلاح مسیر خزش هواپیما و اجرای کابل کشی طرح روشنایی باند جدید پروازی اقدام گردد.

وی همچنین بیان کرد: تمام عوامل اجرایی در جهت انجام به موقع دستور وتصمیم مدیر عامل محترم شرکت بسیج شده و امیدواریم با اهتمام همه جانبه در موعد مقرر شده، باند جدید بهره برداری وازظرفیت ناوگان بزرگتر در راستای ارائه خدمات پروازی مطلوب تر به مردم و هم میهنان عزیز بهره گرفت.

براساس این گزارش ، در این مراسم از خدمات چند ساله سید هادی خازنی تقدیر و ارشاد حاتمی رئیس جدید فرودگاه رامسر معرفی گردید .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :