آخرین عناوین

جمعه 14 دی 1397-16:40 کد خبر:64954

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف 3 میلیاردی مواد غذایی تاریخ گذشته در چالوس

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی برعرضه انواع کالاهای فاسد و تاریخ مصرف گذشته در چالوس، مواد غذایی تاریخ گذشته به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن مفخمی‌شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی برعرضه انواع کالاهای فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط متصدی یک واحد صنفی در مرزن‌آباد شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی چالوس، با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چالوس در بازدید از محل نگهداری کالا توسط متهم، 15 هزار قلم کالای تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد:کالاهای کشف شده برای امحاء جمع آوری و محل مورد نظر پلمب شد.

مفخمی‌شهرستانی با بیان اینکه متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و نظارت بر عرضه کالاهای سلامت محور در استان خبر داد و گفت:عرضه کالاهای قاچاق منجر به تعطیلی کارخانجات داخلی، بیکاری جوانان و بروز مشکلات اقتصادی در جامعه خواهد شد.

وی از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به تاریخ انقضاء مصرف و میزان سلامت آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 و یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :