آخرین عناوین

يکشنبه 2 دی 1397-23:54 کد خبر:64718

دیدار اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با استاندار

اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در عمارت استانداری مازندران با استاندار دیدار کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در عمارت استانداری مازندران با احمد حسین زادگان دیدار کردند.

استاندار مازندران در این دیدار با بیان این که علی رغم  محدودیت های مالی و برخی تنگناها اقدامات بسیار خوبی در تمامی  حوزه ها به خصوص بهداشت و درمان  در دولت دوازدهم انجام شد و باید در این زمینه به مردم اطلاع رسانی شود افزود: دولت سالانه در مازندران بیش از ۱۰ هزار ميليارد ريال هزينه درماني پرداخت مي کند و با اجراي طرح تحول نظام سلامت در پنج سال اخير حدود ۲۰۰ هزار مترمربع مراکز درماني در اين خطه شمال کشور از سوي دولت ايجاد شد و حدود ۱۰۰ هزار متر مربع فضاي درماني نيز در حال ساخت است.

احمد حسین زادگان با بیان این که مقوله سلامت یکی از مهمترین اولویتها است اضافه کرد: نظام سلامت و خدمات پزشکی از نظر کمی و کیفی، همیشه باید رو به پیشرفت باشد و همه باید برای ارتقاء شاخص های این حوزه کمک کنند. ‎

مقام عالی دولت در استان اظهار کرد: مشارکت مردمی بهترین راه برای گره گشایی از مشکلات جامعه است و با اجرای طرح اجتماعی کردن سلامت در قالب مشارکت سمن ها و سازمان های مردم نهاد باید از ظرفیت مردم در این زمینه استفاده کرد.

وی در این نشست بر ضرورت تدوین سند آمایش در حوزه بهداشت و درمان تاکيد کرد و خواستار اختصاص ۳۰ درصد مناصب مديريتي دانشگاه علوم پزشکي مازندران به بانوان شد.

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از انتصاب آقای حسین زادگان بعنوان استاندار، گزارشی از وضعیت عرصه سلامت استان و شاخصهای عرصه سلامت و فعالیت های صورت گرفته در این حوزه ارائه داد. 

موسوی ضمن معرفی بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشگاه، به تشریح وضعیت دانشگاه در ابعاد مختلف با ارائه آمار بخش های متعدد و تشریح برنامه های جاری و اهداف بلند مدت پرداخت و همچنین گزارشی ازاقدامات و برنامه های دبیرخانه کلان منطقه یک سلامت کشور پرداخت.

وی در این دیدار اظهار امیدواری کرد با حمایت استاندار و با کمک سازمانهای ذیربط بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه سلامت در سطح کلان استان حل شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :