آخرین عناوین

سه شنبه 13 آذر 1397-11:34 کد خبر:64427

رئیس جمهور رسما اعلام کرد:

ناچاریم آب خزر را منتقل کنیم/ مشکلات انتقال ‌آب از شمال به سمنان از نظر دولت حل شده است

رئیس جمهور امروز در دیدار مردمی و سفر استانی اش به سمنان در جمع مردم شاهرود رسما اعلام کرد که دولت قصد دارد آب خزر را به سمنان منتقل کند.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از عبارت، حسن روحانی امروز در دیدار مردمی و سفر استانی اش به سمنان در جمع مردم شاهرود رسما اعلام کرد که دولت قصد دارد آب خزر را به سمنان منتقل کند.

وی اعلام کرد نمی گذاریم ضربه ای به محیط زیست مازندران وارد شود، از فردا هر سرمایه گذاری بخواهد آب شمال را به سمنان منتقل کند دولت آماده گی دارد در مدتی کوتاه همه کارها را جلو ببرد و مجوز های لازم را صادر کند.

با این حساب روحانی رسما پروژه نیمه کاره احمدی نژاد را در دستور کار قرار داد و در استانی که در آن زاده شده است اعلام کرد که دولت حتما آب خزر را منتقل می کند.

اینکه رئیس جمهور از توافق با محیط زیست خبر داده معلوم نیست چرا نتیجه تحلیل ها و بررسی های گزارش مرکز پژوهش های مجلس به از بحران زا بودن این انتقال آب خبر می دهد.

بی شک اظهارات امروز روحانی و وعده ای که به سرمایه گذاران انتقال آب داد با مخالفت جدی در مازندران موجه خواهد شد.

همانگونه که نماینده ولی فقیه در سمنان خواهان انتقال آب مازندران به این استان شده است، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز موافق با این انتقال نیست.

از طرفی تمامی نمایندگان مازندران بارها اعلام کرده اند که با این طرح مخالفند و برای اثبات ادعای خود به تحقیقات معتبر دانشگاهی و آمایش سرزمین ارجاع داده اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :