آخرین عناوین

يکشنبه 11 آذر 1397-18:38 کد خبر:64393

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد :

شناسایی و پلمپ چهار مرکز غیرمجاز در شهرستان ساری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:در بازرسی های کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مراکز شهرستان ساری طی ماه گذشته ،‌ ۴ مرکز غیرمجاز شناسائی و پلمپ شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حامد روحانی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه فعالیت و مداخله در امر درمان توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه ای و فاقد مجوز قانونی ممنوع است افزود:در راستای نظارت بر موسسات درمانی و برخورد با مراکز غیر مجاز، در بازرسی های کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مراکز شهرستان ساری طی ماه گذشته ،‌ ۴ مرکز غیرمجاز شناسائی و پلمپ شد.

وی گفت:از این تعداد پلمپ انجام شده،‌ یک مورد مربوط به سالن آرایش زنانه بود که با همکاری کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شناسایی شد و در آن فعالیت غیر مجاز لیزر انجام می گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: یک موسسه غیر مجاز ارتوپد فنی ، یک مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور پزشکی و یک دفتر مامایی به دلیل انجام فعالیت غیر قانونی از جمله مراکزی بودند که با همکاری نماينده اماکن پلمپ شدند و پرونده آنها جهت طي مراحل قانوني به مراجع قضايي ارسال شد.

روحانی زاده در پایان با تاکید بر این که هیچ کس نمی تواند بدون داشتن تخصص و مجوزهای قانونی در حوزه درمان فعالیت کند اظهار داشت:دخالت در کارهای تخصصی پزشکی و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته درمانی توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه اي ، سلامت شهروندان را به خطر مي اندازد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مراکز غیرمجاز و یا افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان، با مجموعه مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :