آخرین عناوین

پنجشنبه 13 فروردين 1394-13:42 کد خبر:5979

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران خبر داد:

افزایش 8 برابری زباله در شهرهای مازندران/تمام نیروهای خدماتی و امنیتی در آماده باش کامل

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: در ایام نوروز میزان زباله به هشت برابر زمان معمولی افزایش می‌یابد و لزوم توجه ملی به شهرهای مازندران وجود دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدمحمد محمدی تاکامی پیش‌ازظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته شهرداری‌ها مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر، متشکل از 58 شهرداری و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه تا امروز مشکل خاصی در استان مشاهده نشده است، بیان داشت: همه آتش‌نشانی‌ها در شهرداری‌های استان مستقر هستند و ترافیک در شهرها هم روان است و با همکاری نیروی انتظامی کنترل خوبی در شهرها داریم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با بیان اینکه تا 11 فروردین 108 هزار مسافر توسط راه‌آهن جابه‌جا شدند، تصریح کرد: بیشترین تعداد مسافران جابه‌جا شده توسط راه‌آهن در روز هفتم فروردین بود.

وی با اشاره به 65 میلیون لیتر بنزین مصرفی در این ایام، ادامه داد: بیشترین بنزین در روز هشتم فروردین به میزان 5.5 میلیون لیتر مصرف شد.

محمدی با بیان اینکه از آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر، 11 میلیون کیلوگرم سی.ان.جی توزیع کردیم که بیشترین مصرف در 27 اسفند و معادل 893 هزار کیلوگرم بود، بیان کرد: 6 میلیون لیتر نفت سفید و 26 میلیون لیتر هم نفت گاز در این ایام توزیع کردیم.

مسئول کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به فعالیت 17 هزار نفر ساعت گشت راهداری، افزود: 1900 کیلومتر جاده‌های مازندران هم پاکسازی زباله داشتیم.

محمدی با بیان اینکه پنج هزار و 600 مترمکعب ریزش‌برداری سنگ و آوار داشتیم، خاطرنشان کرد: بیشترین آواربرداری مربوط به روز 29 اسفند با 1600 مترمکعب در جاده هراز است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :