آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-17:18 کد خبر:5886

استاندار مازندران اعلام کرد:

سیاست‌زدگی مانع اصلی رشد استان است/فرماندار بابلسر از بهترین ها است

استاندار مازندران با بیان اینکه سیاست‌زدگی مانع اصلی رشد و پیشرفت در مازندران بوده است، خاطرنشان کرد: همه ما باید از این آفت دوری کنیم و به صراط مستقیم برسیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بابلسر؛ ربیع فلاح جلودار با حضور در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، ضمن تبریک عید نوروزاظهار کرد:با توجه به ارزیابی صورت گرفته از مرکز ،استانی با برنامه و در جایگاه خوب و همدلی و هم افزایی در استان حاکم است.

وی با اشاره به شعار سال رهبر انقلاب برای سال 94 اظهار داشت: همدلی و همزبانی میان دولت و ملت باید به عنوان یک تکلیف و وظیفه حاکم و مورد توجه باشدو در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید تلاش کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: در سال گذشته در بخش اقتصادی اقدامات بی نظیری صورت گرفته ،اما دامنه مشکلات زیاد است و تلاشها باید مضاعف شود.

فلاح جلودار با بیان اینکه شعار امسال در امتداد شعارهای سالیان گذشته است، تاکید کرد: شعار سال مقام معظم رهبری باید نصب‌العین همه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات مثبت و سازنده‌ای را آغاز کرده‌ایم، افزود: مازندران نسبت به سال‌های گذشته در تمام حوزه‌ها رشد و پیشرفت داشته است.

فلاح با اشاره به ردیف بودجه استان در سال گذشته گفت:در سال 92 بودجه استان 430میلیارد تومان بوده و ردیف بودجه سال 93استان 1300میلیارد تومان است.

فلاح جلودار با بیان اینکه باید با نگاه ملی به استان دیده شود اظهار کرد: از تاریخ 28اسفند تا کنون 4 میلیون و 300 هزار نفر در مازندران اقامت کرده‌اند که امسال 11 درصد ظرفیت اقامتگاه‌ها را افزایش داده‌ایم.

وی با اشاره 10درصد از ترددهای کشور در مازندران اتفاق می‌افتد گفت:استان مازندران رتبه اول را در سطح کشور دارد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه سیاست‌زدگی مانع اصلی رشد و پیشرفت در مازندران بوده است، خاطرنشان کرد: همه ما باید از این آفت دوری کنیم و به صراط مستقیم برسیم.

این مسئول با بیان اینکه موقعیت استان مازندران ظرفیت جذب گردشگر را بدون تبلیغات دارد،اظهار کرد: باید بهره برداری اصولی از این موقعیت داشت تا خروجی این کارف سبب رونق اقتصادی و کسب کار در استان شود.

استاندارمازندران سه عامل ،بهره وری،تولید و حمایت از سرمایه گذاری را در کنار هم برای توسعه موثر دانست و افزود: همه دستگاهها باید این سه موضوع را طرح و بررسی کنند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه شهرستان بابلسرباید بعنوان الگوی استان در همه زمینه ها باشد، تصریح کرد: فضای بسیار خوبی در استان حاکم است و کوچکترین چالش سیاسی  و امنیتی داریم.

استاندار مازندران در پایان با تقدیر از عملکرد فرماندار بابلسر، تصریح کرد: سیدعلی اسد فردی بسیجی و از بهترین فرمانداران مازندران است و نگاهی اجرایی دارد و از دکتر آخوندی(وزیر راه و شهرسازی) خواهش کردیم که مهندس بودن این فرد می تواند برای مدیریت شهری کمک کار باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :