آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-22:7 کد خبر:5856

فرماندار چالوس اعلام کرد:

رضایت مسافران نوروزی از خدمات‌دهی در چالوس/ترافیک، مشکل اصلی شهرستان چالوس

فرماندار چالوس گفت: همه دستگاه‌ها پای کار هستند و با وجود جمعیت چند برابری مسافر، سرویس‌دهی خوبی ارائه شده، به طوری که نارضایتی از سوی مسافران گزارش نشده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدناصر زندی ظهر  امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان درباره شعار سال، اظهار کرد: دیدگاه و نظر مقام معظم رهبری بر ضرورت تعامل بین دولت و مردم است که امری دوسویه تلقی شده و نیازمند همکاری دوجانبه مردم و دولت است.

وی با اشاره به اینکه تعامل بین مردم و دولت در سال‌های قبل نیز وجود داشته است، ادامه داد: این شعار به معنای تلاش مضاعف برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و همکاری بیشتر مردم با دولت است.

فرماندار چالوس به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی سال‌ جاری و مذاکرات هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شعار زیبنده‌ای را مطرح کردند و ضرورت طرح آن نیز الزامی به نظر می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: همه شعارهای سال‌های گذشته در قالب این شعار می‌گنجد و دولت باید در بحث اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات مردم به شکل فراگیر اقدام کند.

زندی بر ضرورت همکاری و تعامل دو قوه قضاییه و مقننه تأکید و عنوان کرد: دستگاه‌های خارج از دولت هم باید به کمک دولت بیایند تا شعار سال محقق شود.

وی توضیح داد: از دو ماه پیش، برنامه‌ریزی لازم برای فعالیت ستاد سفر انجام شده تا خدمات بهتری به مردم و مسافران ارائه شود.

فرماندار چالوس از بازدیدهای سرزده به بیمارستان‌ها، هتل‌ها و واحدهای اقامتی خبر داد و متذکر شد: همه دستگاه‌ها پای کار هستند و با وجود جمعیت چند برابری مسافر، سرویس‌دهی خوبی را شاهد هستیم و نارضایتی از سوی مسافران گزارش نشده است.

این مسئول، مشکل جدی شهرستان چالوس را بحث ترافیک دانست و اضافه کرد: تونل درون‌شهری که چندین سال، بهره‌برداری از آن به طول انجامیده بود، امسال به صورت موقت افتتاح و ترافیک شهرهای شرق به غرب از این مسیر هدایت شد، به گونه‌ای که کاهش ترافیک، محسوس بود.

زندی با اشاره به افزایش کشیک نانوایی‌ها و بیشتر شدن سهمیه آرد نانوایی‌های این شهرستان، اظهار کرد: در بحث آب آشامیدنی از قبل نگرانی جدی داشتیم، اما اقدامات اجرایی در این حوزه به کمک آمد و تا این لحظه قطعی آب نداشتیم.

وی در پایان یادآور شد: در مجموع رضایت نسبی مردم از فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان چالوس را شاهد هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :