آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-19:37 کد خبر:5838

مسئول هلال احمر نوشهر خبر داد:

خدمات دهی امدادی به ۲ هزار مسافر نوروزی در نوشهر

مسئول کمیته امداد و نجات هلال احمر ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر از مراجعه بیش از ۲ هزار مسافر به پایگاه‌های راهنمایی هلال‌احمر این شهرستان تا سومین روز تعطیلات نوروزی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، امیرحسین عسگرزاده عصر دوشنبه در ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوشهر به عملکرد پایگاه‌های هلال‌احمر از ۲۵ اسفند ۹۳ تا سوم فروردین ۹۴ اشاره کرد و گفت: تاکنون در این مدت بیش از ۲ هزار مسافر به پایگاه‌های راهنمایی هلال‌احمر که در راستای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استقرار یافتند، مراجعه کردند.

مسئول جمعیت هلال‌احمر شهرستان نوشهر با بیان اینکه تعداد مراجعه‌کنندگان به ایستگاه سلامت ۸۳ نفر و ایستگاه فضای دوست‌دار کودک ۴۲ نفر بودند، بیان کرد: ۸۴۳ بسته فرهنگی و یک هزار و ۳۵۰ نسخه نقشه و بروشور در بین مسافران و گردشگران نوروزی نوشهر توزیع شد.

مسئول کمیته امداد و نجات ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه تاکنون هفت مورد اسکان اضطراری نیز از سوی هلال‌احمر نوشهر انجام شده است، بیان کرد: پایگاه امداد و نجات بخش کجور نیز در طول این مدت یک مورد رهاسازی مصدوم و اعزام به مرکز درمانی، دو مورد عملیات جاده‌ای و یک مورد درمان سرپایی در محل انجام دادند.

عسگرزاده اظهار کرد: علاوه بر مراجعه حضوری مسافران و گردشگران به پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر، تاکنون سه مورد اعزام به بیمارستان و شش مورد نیز درمان سرپایی انجام شد.

مسئول جمعیت هلال‌احمر شهرستان نوشهر یادآور شد: پایگاه امداد و نجات سی‌‌سنگان در سال ۹۳ در بین ۳۴ پایگاه امداد و نجات مازندران از نظر تعداد عملیات‌‌های امدادی در مازندران رتبه نخست و در سطح کشور رتبه پنجم را کسب کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :