آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-21:28 کد خبر:5814

فرماندار بابلسر خبر داد:

حضور ناجیان غریق برای اولین بار در ساحل بابلسر/اجرای برنامه های ویژه جهت جذب مسافران

فرماندار بابلسر با بیان اینکه برای اولین بار در عید نوروز و علی رغم ممنوعیت شنا در سواحل بابلسر،ناجیان غریق جهت جلوگیری از هر گونه حادثه ای در سواحل حضور دارند گفت:تعداد 10 قایق و 5 جت اسکی و 15 ناجی غریق به صورت شبانه روزی در ساحل بابلسر حضور دارند.


به گزارش خزرخبر،سید علی اسد با بیان اینکه اینجانب با همراهی مدیر کل بهزیستی مازندران و جمعی از مسئولین شهرستانی از موسسه خیریه نگهداری از کودکان بی سرپرست طبرستان 110در کله بست هادی شهر بازدید نموده ایم افزود:در این بازدید ضمن عرض تبریک به کارکنان این مرکز ،از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه بازدید از خانواده های شهدا و دیدار از مراکز پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی در یکی از مدارس بابلسر از دیگر اقدامات انجام شده در روز اول عید بوده است خاطر نشان کرد:تمام امکانات لازم جهت ارائه خدمت به مسافران مهیا می باشد.

اسد با اعلام اینکه تعداد 35 نانوایی در ایام عید به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت می باشند اظهار داشت:بازدید از مراکز عرضه جایگاه سوخت،بازدید از مراکز عرضه پرتقال و سیب با نرخ مصوب،بازدید از مراکز و فروشگاه های عرضه مرغ با نرخ مصوب از دیگر فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر بابلسر می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تا شب گذشته بیش از 51 هزار نفر مسافر وارد بابلسر شده اند تصریح کرد:تعداد 25 هزار تخت در اماکن تفریحی و اقامتی و هتل ها آماده پذیرش مسافران می باشند.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر بابلسر با اشاره به اینکه در اماکن استراحتی بانک ها،نهادها و ادارات دیگر نیز مسافران مستقر شده اند خاطر نشان کرد:10مسجد به صورت شبانه روزی در خدمت مسافران می باشند.

اسد با اشاره به اینکه تمامی عابر بانک های مستقر در بابلسر فعال می باشند افزود:مراسم استقبال از مسافران نوروزی در روز 5 شنبه با اهدای پکیج فرهنگی و ارائه کارت نیم بهای اسکان در مجتمع های اقامتی و گردشگری و با حضور شادمان مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :