آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-14:34 کد خبر:5802

رییس اداره گردشگری آمل خبر داد:

تورهای آمل گردی برای مسافران نوروزی در شهرستان فراهم شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آمل از برپایی تورهای آمل گردی با همکاری دفاتر تورهای گردشگری این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی خبرداد.


 

به گزارش خزرخبر،حمدرضا شیدفر روز یکشنبه به ایرنا گفت: دو مدرسه که اسکان نوروزی در شهرستان آمل نیز تعیین شده برای ، تجمع گردشگری در قالب تورهای آمل گردی و با سرویس های رایگان از بناها وآثار تاریخی شهرستان آمل اختصاص داده شده است.
وی افزود: البته دفاترگردشگری آمل این آمادگی را دارند که گردشگران نوروزی که قصد آمل گردی اختصاصی را دارند، این خدمات را به آنها اختصاص دهد.
وی هدف ازاین اقدام را آشنایی بیشتر مسافران نوروزی با جاذبه های تاریخی وگردشگری شهرستان آمل ونیز فرهنگ سازی بیشتر مسافرت ها در قالب تورهای گردشگری عنوان کرد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان آمل همچنین دربخش دیگری تصریح کرد: امسال بیش از 20درصد به ظرفیت امکانات واحدهای خدماتی وپذیرایی ازمسافران درشهرستان آمل درمقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.
شیدفراضافه کرد: ظرفیت پذیرش اقامتگاه های آمل به حدود 16هزارمسافردر نوروزامسال افزایش یافته است.
وی، روند ورود مسافران در آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون را درمقایسه با مدت مشابه پارسال رو به افزایش اعلام کرد وادامه داد: پیش بینی می شود امسال تعداد مسافران نوروزی با افزایش حدود 20درصدی همراه باشد.
جاده هراز درشهرستان آمل از مسیر پرتردد مسافران نوروزی از پایتخت به مازندران ومورد توجه مسافران زیادی از سراسر کشور است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :