آخرین عناوین

جمعه 15 اسفند 1393-10:49 کد خبر:5659

نقص فنی هواپیما پرواز ساری ـ تهران را با تأخیر مواجه کرد

نقص فنی هواپیمای ساری ـ تهران را با تأخیر مواجه کرد و این مسئله موجب نارضایتی مسافران شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، صبح امروز جمعه 15 اسفند ماه قرار بود، هواپیمایی از شرکت ماهان ساعت 6 از ساری به مقصد تهران پرواز کند، مسافران نیز همانند گذشته برای انجام تشریفات پرواز حدود یک ‎ساعت و نیم قبل خود را به فردوگاه رساندند، اما مسافران با نیم‌ساعت تأخیر سوار هواپیما شدند.

ماجرا به این‎جا ختم نشد و بعد از 40 دقیقه نشستن در هواپیمایی خاموش، از سوی سرمیهماندار هواپیما اعلام شد که به‌دلیل نقص فنی، مسافران باید هواپیما را ترک کنند و دوباره به سالن انتظار هواپیما برگردند.

حدود نیم‌ساعت دیگر مسافران برای دومین‎بار در سالن انتظار معطل شدند که موجب نارضایتی آنها شد.

یکی از مسافران این پرواز در تماس تلفنی با خبرنگار فارس، گفت: با توجه به بیماری سخت و شرایط جسمی‌ام مجبورم که در هفته چند بار به تهران بروم که این مسئله نیز موجب استرس و نگرانی بیشتری برای من می‎شود.

در همین زمینه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به اشاره به اینکه تاخیر به‌وجود آمده در پرواز ساری به تهران به دلیل نقص فنی بوده‌است، گفت: تامین امنیت و سلامت مسافران از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

پس از نشستن مردم در هواپیما، از سوی سرمهماندار اعلام شد که به‌دلیل نقص فنی، مسافران باید هواپیما را ترک کنند و دوباره به سالن انتظار هواپیما برگشتند که این موضوع نیز با تاخیر نیم ساعته همراه بود و نارضایتی مردم را در پی داشته‌است.

موسی مشاءزمینی درباره تاخیر پرواز ساری به تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: هواپیما صبح امروز از مشهد وارد فرودگاه شد.

وی افزود: به دلیل نقص فنی موتور هواپیما مسافران هواپیما را ترک کردند و به سالن انتظار هواپیما برگشتند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به تعمیر موتور هواپیما، افزود: این مهم در راستای تامین امنیت و سلامت مسافران بوده که  نیم ساعت به طول انجامید.

مشاءزمینی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع برای ما تامین امنیت و سلامت مسافران است.

وی یادآور شد: پرواز ساری به تهران ساعت 7:45 صبح از فرودگاه دشت‌ناز ساری به مقصد تهران پرواز کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :