آخرین عناوین

جمعه 15 اسفند 1393-10:44 کد خبر:5658

به دلیل بارش شدید برف و سیل در چهاردانگه ساری رخ داد:

مسدود شدن راه‌ 40 روستای منطقه چهاردانگه/ ناپدید شدن 70 راس دام در منطقه چهاردانگه ساری

برف و سیل شدید که از شب گذشته در مناطق روستایی چهاردانگه شهرستان ساری آغاز شده بود، منجر به بسته شدن راه بیش از 40 روستا در این منطقه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، به دنبال بارش برف و باران شدید که از بعدازظهر روز گذشته در استان مازندران آغاز شد و همچنان تداوم دارد، مناطق روستایی و بالادست چهاردانگه مازندران نیز از این نعمت الهی بی‌بهره نبودند و بارش نزولات الهی در این منطقه همراه با بارش شدید برف بود.

عضو شورای بخش منطقه چهاردانگه مازندران از بارش شدید برف در مناطق بالادست چهاردانگه ساری خبر داد و گفت: برف همه منطقه چهاردانگه را سفیدپوش کرده و در برخی از نقاط میزان بارش برف به 60 سانتی‌متر نیز می‌رسد.

ابراهیم ولاشی با اعلام اینکه برف ارتباط راه روستایی بیشتر نقاط را با جاده اصلی قطع کرد، افزود: به دلیل بارش برف تردد در محور ساری به سمنان نیز به سختی انجام می‌گیرد و ماموران راهداری در حال پاک سازی محور هستند و با توجه به این شرایط راه 40 روستای منطقه چهاردانگه به دلیل بارش برف مسدود شده است.

بر پایه این گزارش،سیل که از بامداد امروز در برخی نقاط مازندران به وقوع پیوست موجب ناپدید شدن 70 راس گوسفند و بز یک دامدار منطقه پروریج‎آباد چهاردانگه شد.

بارش باران که از شب گذشته در این شهرستان آغاز شد، شدت پیدا کرد و در برخی روستاهای منطقه چهاردانگه، مردم با حادثه سیل مواجه شدند.

در چهاردانگه که چوپانان زیادی به پرورش دام مشغول هستند، در صورت وقوع سیل به‌شدت مورد تهدید قرار می‌گیرند.

سیل همچنین در روستای پروریج‎آباد این منطقه، گله چوپانی به نام صابر بریمانی که به تعداد بیش از 70 رأس گوسفند و بز می‌رسید را به‎همراه خود برد و تلف کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :