آخرین عناوین

سه شنبه 28 بهمن 1393-21:54 کد خبر:5607

معاون فرماندار آمل اعلام کرد:

معضل صنعت آمل عدم استفاده از زمین ها جهت تولید می باشد

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت: اشتغال زایی جدید پس از حفظ مشاغل موجود مورد توجه و اهمیت قرار دارد.


به گزارش خزرخبر،سید جعفر رسولی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، بیان داشت : مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی باید شناسایی و با جزییات بررسی شود تا تصمیم گیری درست و دقیقی در خصوص آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مدیران بانکهارویکرد مثبتی نسبت به فعالیت واحدهای تولیدی دارند اظهار داشت : منافع بانک ها در تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی نهفته است و خوشبختانه دیده شده که برخی از بانک ها از این فعالیتها استقبال خوبی کرده و عملکرد شان رضایت بخش  بوده است .

رسولی خاطرنشان کرد: بنگاه های تولیدی نقش مهم و اصلی در اشتغال جوانان دارند اما متاسفانه هنوز نتوانسته ایم آمار دقیقی از میزان عملکردشان ارائه دهیم .

وی با با ابراز تاسف از عملکرد کسانی که به نام راه اندازی واحد های تولیدی در شهرک های صنعتی زمین دریافت کردند اما این زمینها صرف راه اندازی واحدهای تولیدی نشده اند تاکید کرد : الان سرمایه گذارانی وجود دارند که برای رونق کسب و کار بامشکل زمین مواجه هستند که اگر مشکلشان حل شود می توان از ظرفیت های شهرستان نهایت استفاده را کرد و میزان بیماری را کاهش داد.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل با انتقاد از کسانی که با کاغذ بازی باعث فرار سرمایه گذاران می شوند ابراز داشت : باید موانع اداری را از سر راه سرمایه گزارانی که واقعا قصد راه اندازی واحد تولیدی دارند برداریم وبه جای رد سرمایه گزاران با موانع زیاد ادارای، آنها را جذب کنیم و جذب سرمایه گزار به بنر و همایش ختم نشود .

وی درخاتمه افزود : متاسفانه 47 درصد صنعت مازندران که در شهرستان آمل مستقر است آماری نداریم که از این تعداد چند درصد شرکت ها در حال تعطیلی می باشد.

آتنا عزیزی (آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :