آخرین عناوین

پنجشنبه 2 فروردين 1397-10:37 کد خبر:50920

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد:

مسافران از اماکن مورد تأیید و دارای شناسنامه بهداشتی مواد غذایی تهیه و خریداری کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با اصحاب رسانه مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: مسافران از اماکن مورد تأیید و دارای شناسنامه بهداشتی مواد غذایی تهیه و خریداری کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حامد روحانی‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در نشست با اصحاب رسانه مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با تأکید بر اینکه مسافران از اماکن مورد تأیید و دارای شناسنامه بهداشتی تهيه و از دوره‌گردها مواد غذايي خريداري نکنند، گفت: تا پايان اول فروردين سه هزار و ۵۸۰ مورد بازرسي از اماکن تهيه وتوزيع مواد غذايي صورت گرفت که نسبت به سال گذشته در همين زمان ۲۶ درصد افزايش داشته است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت آرامش در رانندگی ، گفت: آمار تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته افزایش داشته و تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف از ۲۷ اسفندماه تا اول فروردین سال جاري، ۱۴ مورد بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران دلیل تصادفات جاده‌ای را اکثرا خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان و در نتیجه واژگونی خودرو برشمرد.

روحانی‌زاده به لزوم رعایت موارد بهداشتی اشاره کرد و افزود: مسافران به استفاده از آب سالم و بهداشتی در اماکن تفریحی، پارک‌ها و جنگل‌ها و شستشوی دست و رعایت بهداشت توجه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسافران از اماکن مورد تأیید و دارای شناسنامه بهداشتی تهیه و از دوره‌گردها مواد غذایی خريداري نکنند، اذعان داشت: تا پايان اول فروردين سه هزار و ۵۸۰ مورد بازرسي از اماکن تهيه وتوزيع مواد غذايي صورت گرفت که نسبت به سال گذشته در همين زمان ۲۶ درصد افزايش داشته است.

جانشین رئیس کمیته خدمات بهداشت و درمان  افزود: در بازرسی‌ها حدود ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشت.

روحانی‌زاده ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۲۰ مرکز تهیه و توزیع غذا پلمپ شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :