آخرین عناوین

جمعه 1 دی 1396-19:43 کد خبر:49431

شهردار ساري خبر داد:

پروژه عظيم احداث فاز دوم بوستان ملل /كارآفريني براي جوانان شهر

شهردار ساری در بازدید از روند اجرایی فاز دوم بوستان ملل گفت: تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری برای احداث فاز دوم بوستان ملل با جدیت و بی وقفه ادامه خواهد داشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری، شهردار ساری، در بازدید از فاز دوم بوستان ملل اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده در خصوص احداث فاز دوم بوستان ملل، همکاران ما در حال تغییر مسیر طبیعی آب رودخانه تجن هستند تا بتوانیم بزودی لاینینگ را اجرا نماییم.

عبوری به احداث جزیره مصنوعی در این محدوده اشاره نمود و ادامه داد: ساخت جزیره مصنوعی ۴ هکتاری که ۲۰ برابر بزرگتر از جزیره احداث شده در فاز اول می باشد، در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی خواهد شد.

شهردار ساری، با اشاره به زمینه سازی ۶۰ نوع کاربری مختلف در فاز دوم بوستان ملل گفت: در این پروژه، کاربری های فرهنگی و اجتماعی، ورزشی و سرگرمی، گردشگری و همچنین کاربری خدماتی در اولویت قرار دارند.

وی، اشتغال زایی، رونق اقتصادی و افزایش گردشگر در مرکز استان را از دیگر اهداف این پروژه عمرانی دانست و خاطرنشان کرد: در فاز دوم بوستان ملل متناسب با همه اقشار جامعه اجرای پروژه های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است.

این مسئول، تسطیح بستر رودخانه و احداث دریاچه ۸۰ هکتاری را از دیگر اقدامات مدیریت شهری دانست و بیان داشت: بدون تردید، ایجاد درآمد پایدار و اشتغال آفرینی برای ۵۰۰۰ نفر از شهروندان ساروی پس از بهره برداری فاز دوم بوستان ملل به ثمر خواهد نشست.

عبوری با تاکید بر رویکرد گردشگری در پروژه های عمرانی شهرداری ساری افزود: با توجه به محوریت مسئله گردشگری در برنامه های توسعه مرکز استان، پروژه های بزرگ تیم مدیریت شهری نیز بر همین مبنا قرار گرفته و این مسیر تا حصول نتایج مطلوب ادامه خواهد داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :