آخرین عناوین

چهارشنبه 29 آذر 1396-16:1 کد خبر:49406

یکه تازی سازمان عمران شهرداری در آبادانی ساری

سازمان عمران شهرداری ساری، همواره در اجرای پروژه های عمرانی مرکز استان یکه تاز میدان است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، سازمان عمران شهرداری ساری که به عنوان تشکیلات اصلی شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی مرکز استان ایفای نقش می کند با مدیریت سید حمید هاشمی و حمایت عبوری پروژه های زیادی را اجرا می کند که در شرایط کنونی اجرای عملیات زیرسازی  باند کندرو از کمربندی جنوبی ، کوچه جهان پیما روبروی بازار امام رضا و کوچه امام علی از پائین دزا از بلوار کشاورز در جریان است .

 

در حوزه جدول بتنی، خیابان بهمن شرقی ، خیابان مهدشت،خیابان لسانی و خیابان سعدی- اجرای نوه بتنی کوچه پیروزی 34 از خیابان پیروزی شاهد اجرای این پروژه بود.

اجرای کانال های  کوچه یاس از خیابان امامزاده عباس، جنب سازمان پسماند از خیابان ارم، کوچه شهید منتظری از خیابان شهبند و کوچه کوثر از خیابان شفا در حوزه هدایت آب های سطحی دنبال می شود.

اجرای دیوار مجتمع گلسار از بلوار امام رضا(ع) و روبروی سکوی زباله از کمربندی جنوبی بخشی دیگر از پروژه های در دست اقدام سازمان عمران است که در کنار نهضت پیاده روسازی در بلوار امام هادی ، خیابان امامزاده عباس ، خیابان سعدی، بلوار ارتش و خیابان بهمن شرقی رویکرد سازندگی و نقش بی بدیل سازمان عمران را در توسعه آبادانی ساری نشان می دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :