آخرین عناوین

سه شنبه 28 آذر 1396-15:57 کد خبر:48387

قابل توجه مسئولان:

جولان نمادهای شیطان‌پرستی و همجنس‌بازی در بازار بابلسر/تصاویر

با گشتی کوتاه در بازارهای بابلسر، به خوبی می‌توان دید که نمادهای بسیاری از شیطان‌پرستی و همجنس‌بازی در قالب زیورآلات، لباس و ... به راحتی در دسترس مردم است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مشهدسر، گسترش روزافزون ورود اجناس مختلف از قبیل لباس، کفش، کیف و بسیاری از این دست کالاها به ایران سبب شده است تا در سایه ناآگاهی مردم، نمادهایی منحوس از فرهنگ‌های بیگانه در طیفی وسیع مورد استفاده قرار بگیرد. 

برخی از این نمادها كه به عنوان نگین انگشتر، ‌گردنبند و یا تصاویر بر روی دست‌بندها، پیراهن، شلوار، كفش،‌ ادكلن، ساعت و ... درج شده است، به راحتی به بازارها و از جمله بازارهای محلی و هفتگی راه یافته‌اند و به راحتی در پناه غفلت همیشگی مسئولان فرهنگی که از شناسایی این نمادها در بازارها عاجزند، داد و ستد می‌شوند.

متاسفانه علی‌رغم تاکیدهای مکرر بر ضرورت هوشیاری مسئولان در رابطه با هجمه‌های لجام گسیخته‌ علیه مبانی، هنجارها و ارزش‌های دینی و ملی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه ایران، تنها بی‌توجهی مسئولان به نشانه رفتن ارزش‌های ایرانی و اسلامی عاید شده است.

با گشتی کوتاه در بازارهای شهرستان بابلسر، به خوبی می‌توان دید که نمادهای بسیاری از شیطان‌پرستی در قالب زیورآلات و لباس و ... به راحتی در دسترس مردم است، نمادهایی که بیشتر مورد استفاده جوانان و نوجوانان به عنوان پیش درآمدی برای تسلط این افکار ضدبشری است.

فعالیت گروه‌های بسیاری از شیطان پرستی در سراسر ایران و تبلیغ و اشاعه آن در بین جوانان این مرز و بوم، مدت‌هاست زنگ خطری جدی را به صدا درآورده است.

اما ترویج نماد‌ها در مغازه‌ها و اصناف فروشنده زیورآلات نقره‌ای، فروشگاه‌های پوشاک جوانان و بانوان در حالی صورت می‌گیرد که در بسیاری از موارد فروشنگان حتی اطلاع اندکی از محتوای عمل خود ندارند.

متاسفانه جوانان هم برای عقب نماندن از قافله به اصطلاح روشنفکران، این زیورآلات و لباس‌ها را خریده و علامت بردگی شیطان را مورد استفاده قرار می‌دهند.

تصاویری که از بازارهای محلی شهرستان تهیه شده است، گویای علاقه فراوان نسل جوان و بازار پسندی این نمادهاست.

 

نمادهایی از شیطان‌پرستی، همجنس‌بازی و ... که به راحتی در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

فروش این اجناس در سایه ناآگاهی مسئولان و استفاده از آنها توسط مردم در حالی است که در سایر کشورها معنای این نمادها و استفاده از آن برای مردم آشکار شده است، چندی پیش سه توریست روسی، با گشت و گذار در سطح شهر بابلسر و برخورد با نمادهای شیطان‌پرستی و هم‌جنس‌گرایی با تعجب از آسانی در دسترس بودن این نمادها اظهار کردند: آیا مردم ایران از پیام‌های ضد بشری و پلید این نمادها آگاه هستند و با آگاهی از این پیام‌ها از این نمادها استفاده می‌کنند؟!

حال سوالی که مطرح است: کدام یک از مسئولان ذی‌ربط در شهرستان بابلسر از پیام این نمادها اطلاع دارند و برای ممنوعیت عرضه آنها تلاش کرده‌اند؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • معصومه
    سه شنبه 28 آذر 1396-22:56


    امثال این نمادها چندین سال هست که در ایران به طور کاملا عادی به فروش میرسد و متاسفانه عدم آگاهی مردم از آن سبب افزایش استفاده شده استف چه بسا سهل انگاری و بیتوجهی مسیولین در سامان دهی این مسائل و عدم اطلاع رسانی مردم از فرهنگ بیگانه و تمدن غرب روزبه روز سبب گسستگی فرهنگ ایرانی و تلفیق فرهنگ غربی با فرهنگ و تمدن ایرانی شده و چهره ی ایرانی را دگرگون، و ریشه و هویت شان را هدف گرفته است