آخرین عناوین

جمعه 28 مهر 1396-11:13 کد خبر:46339

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري خبر داد:

آموزش طرح تفكيك زباله در مدارس سطح شهر

در اجراي طرح تفكيك زباله از مبداء براي مدارس سطح شهر، جداسازي زباله هاي خشك و تر ونيز كم حجم نمودن زباله ها به دانش آموزان آموزش داده مي شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري،عباس رجبي مديرعامل سازمان مديريت پسماند با اشاره به اجراي طرح تفكيك زباله از مبداء اظهار داشت:اين طرح به نام تپش نامگذاري شده و در اين زمينه ، كارشناسان آموزشي سازمان در مدارس سطح شهر آموزش هاي لازم در زمينه تفكيك زباله از مبدا را به دانش آموزان ارائه نمودند.

وي آموزش اجراي اين طرح در مدارس و اهداي بسته هاي آموزشي و بروشور به دانش آموزان را گامي براي ارتقاء فرهنگ تفكيك زباله از مبداء دانست و افزود: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در مقاطع مختلف تحصيلي اين طرح اجرايي خواهد شد.

رجبي به ضرورت حفظ محيط زيست اشاره نمود و ادامه داد: با اجراي اين طرح توسط شهروندان ، زباله هاي خشك به چرخه غير بهداشتي بازيافت وارد نخواهند شد.

اين مسئول نصب كانكس هاي تپش در سطح شهر و استقبال شهروندان در زمينه تفكيك زباله از مبدا را مطلوب توصيف كرد و گفت: براي آموزش شهروندان و اجراي اين طرح نيز برنامه هايي در دستور كار قرار گرفته كه اجرايي خواهد شد.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري خاطر نشان كرد: همراهي شهروندان در زمينه اجراي طرح تفكيك زباله از مبداء ، داشتن شهري پاك و سلامت شهروندي را تضمين خواهد كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :