آخرین عناوین

چهارشنبه 1 شهريور 1396-18:18 کد خبر:45501

سریال ناتمام شورای شهر آمل ادامه دارد:

لغو مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر آمل برای دومین بار

بنا به تصمیم فرمانداری آمل، امروز عصر جلسه تحلیف مجدد برگزار شد اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا جلسه برگزار نشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، آئین تحلیف اعضای شورای شهر آمل و مشخص شدن اعضای هیأت رئیسه سال نخست پنجمین دوره شورای شهر برای دومین روز متوالی لغو شد تا همچنان نبرد بر سر ریاست و دیگر مناسب ادامه داشته باشد.

عصر روز گذشته برای نخستین بار آئین تحلیف و هیأت رئیسه سال نخست پنجمین دوره شورای شهر آمل در فرمانداری ویژه برگزار شد که با عدم حضور یک عضو شورا و ترک جلسه توسط سه عضو دیگر به امروز موکول شده است.

عصر امروز هم در حالی فردوس قربانی، قاسم رسولی، فرزین محمودی پاتی، محمد محمدی و مسعود تسلیمی در فرمانداری ویژه آمل حاضر شدند که غلامحسین شفیع‌زاده از کاندیدای ریاست شورا و فرماندار سابق آمل برای دقایقی در ساختمان خیابان امام خمینی(ره) حاضر بود و خسرو ابراهیم‌زاده، جهانگیر آذری و فرشید لیتکوهی هم در مراسم حاضر نشدند تا بار دیگر به دلیل عدم حد نصاب رسیدن جلسه منتظر برگزاری آئین تحلیف برای سومین بار باشیم.

البته شهرستان آمل طی سال‌های گذشته نیز تحلیف و انتخابات هیأت رئیسه جالب توجهی داشت و هر ساله در بین شهرهای مازندران باید منتظر اتفاقات کم‌نظیر در این شهر بود، هر چند دو روز گذشته آئین تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شورای چهار شهر از شهرستان آمل به کار خود به خوبی و خوشی پایان داد.

براساس این گزارش، شهرستان آمل در دوره گذشته شورای اسلامی شهر 13 کرسی داشت که در دور جدید به 9 کرسی کاهش یافت.

در این بین می‌توان جبهه‌گیری، دودسته‌گی و گروه‌بندی اعضای جدید شورای شهر آمل را شاهد بود که بهتر است به جای در نظر داشتن برخی حواشی، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و شعارهای تبلیغاتی که با آن رأی مردم را به نام خود ثبت کردند را در عمل به اثبات برسانند.

باید طی روزهای آینده شاهد برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر آمل برای سومین بار بود و دید همچنان سریال عدم حضور و نرسیدن به حد نصاب جلسات خاتمه می‌یابد یا با ادامه سریال منتظر ورود مسئولان استانی و استاندار مازندران به ماجرا بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :