آخرین عناوین

دوشنبه 30 مرداد 1396-16:54 کد خبر:45462

مدیرعامل آبفا شهری مازندران خبر داد:

نشست مشترک مدیرعامل آبفاشهری مازندران با شهردار ساری

مدیرعامل آبفای مازندران گفت: به منظورهماهنگی های لازم برای اجرای طرح های آب وفاضلاب ،نشست مشترک مدیرعامل آبفاشهری مازندران با شهردار ساری برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، به منظور بررسی وضعیت طرح های درحال اجرای آب و فاضلاب و نیز هماهنگی های لازم برای ادامه اجرای این طرح ها، نشست مشترک مدیرعامل آبفاشهری مازندران با شهردار ساری برگزار شد.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت در این دیدار ضمن اشاره به لزوم همکاری شهرداران در اجرای طرحهای آبرسانی و فاضلاب در شهرهای استان، از تعامل مثبت شهرداری ساری با کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

ذاکری گفت:شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها در اجرای طرح های این شرکت مشارکت و تعامل خوبی دارند.

وی،با بیان اینکه تاسیسات آبرسانی و فاضلاب که در معرض دید مردم قرار دارد نیاز به زیبا سازی دارند گفت: بخشی از این کار در امورهای آبفا درحال انجام است.

شهردار ساری نیز در این دیدار به نظارت بر اجرای طرحها تاکید کرد و افزود:اقدامات انجام شده در سطح شهر باید در کوتاه ترین زمان اجرایی شود تا مشکلی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

مهدی عبوری از دستگاه های خدمات رسان خواست نسبت به آسفالت نقاط کنده کاری شده از سوی این شرکتها اقدام شود.

گفتنی است در این نشست یزدان پناه معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران و برارزاده مدیر امور ساری نیز حضور داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارشناس اقتصاد
    دوشنبه 30 مرداد 1396-19:21


    همواره شاهد منظره ی بد آسفالت شهر و روستا بعد از کنده کاری های شرکت اب و فاضلاب و گاز و ... هستیم و متاسفانه تاخیر در روند اجرای کار و مرمت بعد از اتمام کار مشکلات زیادی را در تردد و امینی جاده ها به وجود آورده است. و مهم تراز آن اعمال این اقدامات بعد از طرح تعریض و مرمت انجام میشود. آقایان مسئول چرا در بحث عمران و آبادی منطقه و شهر بدون در نظر گرفتن طرحها و اهداف آتی بدون توجه به هزینه ی اقتصادی و زمانی و غیره دست به عمل میشوید و بدون فکر بودجه های دولتی رو به باد فنا میسپارید؟؟؟؟

    • شهرام
      دوشنبه 30 مرداد 1396-19:6


      زحمت های بی دریغ جناب عبوری بر کسی پوشیده نیست، جای تقدیر و تشکر دارد، حضور دست اندرکاران اینگونه بر مسندهای بزرگتر می طلبد که ایران به کشوری آزاد و آباد تبدیل شود