آخرین عناوین

دوشنبه 23 مرداد 1396-9:46 کد خبر:45355

شهردار منطقه يك ساري خبر داد:

آسفالت بيش از 39 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه يك

شهردار منطقه یک ساری، با اشاره به اقدامات عمراني شهرداري منطقه يك از آسفالت و بهسازي معابر اصلي و فرعي منطقه در سال جاري خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك، بصيرت شهردار منطقه يك از عمليات بهسازي و آسفالت بيش از ۳۹ هزار متر مربع از معابر اصلي و فرعي منطقه از ابتداي سال جاري تا كنون خبر داد و گفت:اين عمليات با هدف بالا بردن ضريب ايمني و تسهيل در تردد وسايل نقليه ، ارتقاء كيفي سطح معابر ، بهبود عبور و مرور و همچنين بهبود منظر شهري صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينكه روند اجراي عمليات روكش آسفالت در معابر از استانداردهاي مطلوب برخوردار است افزود:از ابتداي سال تا كنون روكش آسفالت بخشي از خيابانهاي معلم ، باغ سنگ ، پيروزي، قارن ، صبا ، ميدان وليعصر از محدوده مسجد محمد رسوالله(ص) به سمت خيابان معلم ، بلوار داراب ، معابر فرعي بلوار طالقاني و بلوار امام رضا(ع) و همچنين برخي ديگر از معابر سطح منطقه به پايان رسيده است.

بصيرت خاطر نشان شد:در راستاي جلب رضايتمندي هر چه بيشتر شهروندان و با توجه به تاكيدات عبوري در خصوص عمليات بهسازي و روكش آسفالت ، شهرداري اين منطقه آسفالت و ترميم معابر را در دستور كار قرار داده و روند اجرايي عمليات آسفالت استمرار خواهد داشت.

شهردار منطقه يك در پايان تصريح كرد:تعامل ميان شهروندان و مديريت شهري ، توسعه شهري را در زمينه هاي مختلف در پي خواهد داشت .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :