آخرین عناوین

شنبه 31 تير 1396-8:54 کد خبر:44050

بدون رقابت با هیچ نامزدی انتخاب شد:

رئیس هیات ورزشی کارگری استان مازندران انتخاب شد

مجمع عمومی هیات ورزش های کارگری مازندران در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و رئیس هیات ورزشی کارگری استان مازندران انتخاب شد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز،مجمع عمومی هیات ورزش های کارگری مازندران برای انتخاب رئیس هیات، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمد دامادی با کسب ۱۴ رای به مدت چهار سال، سکان هیات ورزش های کارگری مازندران را بر عهده گرفت.

براساس این گزارش،در این مجمع انتخاباتی سید امیر حسینی رئیس فدراسیون، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان،عادل عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی و اعضاء مجمع حضور داشتند، محمد دامادی با کسب ۱۴رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات ورزش های کارگری مازندران انتخاب شد.

شایان ذکر است،بعد از انصراف علی دزایی پور رئیس هیات کارگری استان مازندران ،محمد دامادی به عنوان تنها کاندیدای این مجمع بود.

دزایی پور که در طول دوران مدیریتش عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته بود به واسطه حضور و کاندید شدن محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از کاندیدا شدن انصراف داد .

طبق شنیده ها محمد دامادی تمامی مسئولیت های اجرایی هیات را به علی دزایی پور خواهد سپرد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :