آخرین عناوین

پنجشنبه 4 دی 1393-11:54 کد خبر:4368

انتقاد شدید نماینده نوشهر از سازمان همیاری شهرداری ها:

سازمان همیاری شهرداری ها یا حیات خلوت استانداری؟؟!!!/سازمان بازرسی پیگیری نماید

نماینده مردم نوشهر و چالوس با انتقاد شدید از عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران گفت:این سازمان حیات خلوت استانداری شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، قاسم احمدی لاشکی چهارشنبه شب در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با اشاره به دسیسه های نفتی برای فشار تحریم ها علیه ایران گفت: عربستانی ها از آمریکایی ها شیطان ترند و بدنبال آن هستند به عنوان بازیگران غربی ها با استفاده از کاهش قیمت نفت بر فضای مذاکرات تاثیر بگذارند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس افزود: اما ما اعلام می کنیم در عین حال که اهل تعامل و مذاکره با جهان هستیم اما هیچگاه زیر بار زور نمی رویم و به امید خدا از این سناریوی دست نشانده آمریکایی ها و غربی یعنی عربستان عبور خواهیم کرد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به آغاز بررسی وضعیت بودجه ۹۴ دولت از روز یکشنبه در مجلس عنوان داشت: صرف نوشتن بودجه کافی نیست بلکه درآمد باید جذب شود و با توجه به رشد ۸۰ درصدی درآمدهای اختصاصی ادارات و شرکت های دولتی در بودجه ۹۴ بطور حتم شاهد افزایش تعرفه و خدمات خواهیم بود.

احمدی لاشکی در بخش دیگر با اشاره به سفر اخیر خود از سوی مجلس به کشور روسیه گفت: فضای تحریم ها باعث شده که در روسیه، ایران را به عنوان یک کشور مقاوم بشناسند و همین فضای تحریمی علیه روسیه فرصت خوبی است تا حجم مبادلات کالا افزایش یابد.

وی با بیان آنکه حجم مبادلات کالا با روس ها به عنوان کشور همسایه مازندران چندان قوی نیست، گفت: استانداری مازندران و اتاق بازرگانی استان باید از این فرصت ایجاد شده بیشتر استفاده کنند و آمار صادرات کالای ایران به روسیه که یک به ۴۲ است را تغییر دهند.

انتقاد از خبر ۲۰.۳۰ درباره استان های شمالی

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به تاثیرپذیری فضای روانی بی رویه تخریب ساخت و سازها بر سرمایه گذاری در استان از بخش خبری ۲۰.۳۰ انتقاد کرد و گفت: این هنر نیست که برنامه ۲۰.۳۰ فقط بدنبال تخریب باشد و جالبتر آنکه انگار فقط این ساخت و سازها در استان های شمالی در حال وقوع است و این برنامه خبری در فضای روانی استان ایجاد نگرانی کرده است.

وی افزود: هرجا بلدوزی راه می افتد پشت سرش ۲۰.۳۰ نیز راه می افتد هرچند تا آخر برنامه نیز این تخریب ها کامل صورت نمی پذیرد و فقط جنبه خبری دارد.

احمدی لاشکی با بیان آنکه بشدت مخالف تخریب زمین های کشاورزی هستیم افزود: ۲۰.۳۰ اگر بدنبال تعطیلی ساخت و سازها در استان های شمالی است به بیکاری دو سه ماهه کارگران این منطقه هم فکر کند که نان آوار خانواده هستند.

وی افزود: ما مردمان افراط و تفریط شده ایم گاهی بی ستون می سازیم و گاهی هم چهل ستون می سازیم.

وی خطاب به استاندار مازندران گفت: آقای استاندار باید در این شرایط بفکر جو روانی تخریب ساخت و سازها در استان باشید چراکه این جو روانی باعث شده تا سرمایه گذار برای سرمایه گذاری می ترسد.

سازمان همیاری شهرداری های مازندران حیات خلوت استانداری شده

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس در بخش دیگر با انتقاد شدید از عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران گفت: این سازمان حیات خلوت استانداری مازندران شده است.

احمدی لاشکی عنوان داشت: همیاری شهرداری های استان مازندران در منطقه محروم کجور یک کارخانه شن و ماسه دارد پولش را می گیرند و می برنند استان و یک ریالش را هم به این منطقه اختصاص نمی دهند.

تحقیق و تفحص از سازمان همیاری شهرداری ها مازندران کلید خواهد خورد

وی خطاب به سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران اضافه کرد: چقدر پول گرفتید و چقدر پول را برگرداندید مشخص نیست لذا از همین جا اعلام می کنم دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور باید بطور جدی در این موضوع وارد شوند.

این نماینده مجلس با عنوان آنکه درآمدهای ناشی از عواید کارخانه شن و ماسه و صدور مجوز برای ساخت و سازها باید به منطقه برگردد، خاطرنشان کرد: بطور حتم تحقیق و تفحص از سازمان همیاری شهرداری ها مازندران آغاز خواهد شد.

احمدی لاشکی در بخش پایانی سخنان خود از عدم مصوب پاسگاه کجور در حوزه انتظامی نوشهر انتقاد کرد و اظهار داشت: منطقه ای با ۳۰ روستا تحت پوشش نیازمند آن است تا پاسگاهی که وجود دارد مصوب شود.

وی با قدردانی از تلاش های سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در صورت ناامنی در این روستاها مسئولیتش برعهده شخص وزیر کشور و فرمانده انتظامی کشور خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهردار
    چهارشنبه 17 دی 1393-11:43


    سازمان همیاری شهرداریها واقعا حیاط خلوت استاندار از ابعاد سیاسی واخذ مالی شده است ازانتخاب مدیرعامل توسط استاندار تا پرداخت های مختلف و استخدامها ی باندی و سیاسی و.........

    • خسروی
      دوشنبه 15 دی 1393-14:1


      سازمان همیاری از کجا درآمد کسب ودر کجا خرج میکند بازرسی استان پیگیری کند

      • علوی
        شنبه 13 دی 1393-14:6


        آقای استاندار چه نظارتی به حساب درآمد و هزینه سازمان همیاری میشود این سازمان بجای همیار شهرداریها بودن تبدیل به یک باشگاه سیاسی شدهاست از جذب نیرو درآن تا پرداخت پول حسب نظر افراد غیر مسول لطفا بررسی کنید ؟