آخرین عناوین

جمعه 26 خرداد 1396-19:15 کد خبر:43600

باز هم ضعف در آموزش و پرورش کشور و مازندران:

حق جوانان دبیرستانی را باز گردانید/لزوم استیضاح یا استعفاء وزیر آموزش و پرورش

لو رفتن سوالات دانش آموزان دبیرستانی بار دیگر نقص سیستم آموزش و پرورش کشور را آشکار کرد.


به گزارش خزرخبر، در پی لو رفتن سوالات آزمون امتحان نهایی دانش آموزان در سطح کشور، متاسفانه تا کنون هیچ مقام آموزش و پرورش عکس العملی نشان نداده است.

برپایه این گزارش،لو رفتن این سوالات در کانال تلگرامی و اینستاگرام که بر همگان ثابت شده است، باعث تضعیف روحیه دانش آموزان شده و به راحتی حق بسیاری از دانش آموزان ممتاز و خوب کشور ضایع شده است.

متاسفانه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران که همواره خود را بی نقص از بسیاری از اشتباهات می داند، موضوع ثابت شده کشوری و استانی را تکذیب نموده اما موضوع لو رفتن سوالات برای نمایندگان مجلس و بسیاری از مسئولین و خانواده ها ثابت شده است.

دولت تدبیر و امید که از ابتدا در بحث آموزش و پرورش نتوانست موفق عمل کنند بار دیگر نشان داد که ضعف و نقص ها در این وزارت خانه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خزرخبر، جدای از بحث سند 2030 ، زیر سوال رفتن شخصیت انسانها به علت برخی تنگ نظری ها در این وزارت خانه، عدم پرداخت مطالبات و توجه ویژه به فرهنگیان کشور...که از معضلات همیشگی در این وزارت خانه می باشد، متاسفانه تکذیب های نادرست و سیاسی نمودن این وزارت خانه، بخصوص در مازندران باعث شد که حق دانش آموزان مازندران ضایع شود.

امیدواریم مسئولین آموزش و پرورش مازندران بتوانند حق ضایع شده دانش آموزان مازندران را احقاق کنند و اجازه ندهند این بی دقتی و بی عدالتی و این نقص آموزش و پرورش باعث شود تا دانش آموزان همانند بسیاری دیگر از قشرهای جامعه دست به تجمعات اعتراض آمیز جهت احقاق حق خود بزنند.

هرچند برای مسئولین آموزش و پرورش ، تضییع حق و حقوق دانش آموزان، صدمه زدن و ضعیف نمودن روحیه دانش آموزان ، بخصوص جوانان در شرف تعیین سرنوشت و بخصوص مازندران امری عادی شده است اما باید بدانند که دیر یا زود نتیجه این نواقص وکم کاری ها را که هم به ضرر خودشان و هم به ضرر این دولت می باشد را خواهند دید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :