آخرین عناوین

پنجشنبه 18 خرداد 1396-15:8 کد خبر:43482

پس از کش و قوس‌های طولانی صورت گرفت:

انتصاب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد محمودآباد

سرانجام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از کش و قوس‌های فراوان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد محمود آباد را منصوب کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، پس از استعفای محمد محمدی از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل و جایگزینی امیر امیرنیا از اداره محمودآباد به جای وی انتخاب رئیس اداره ارشاد محمودآباد برای مسئولان استانی و شهرستان به یک چالش تبدیل شده بود هرچند که هنرمندان و اصحاب رسانه و فرهنگ محمودآباد راضی به جدایی امیرنیا از محمودآباد نبودند.

تازه اداره ارشاد محمودآباد داشت روی اصول و خوب حرکت می‌کرد که درگیر انتخاب جدید شده بود و امیرنیا به عنوان سرپرست محمودآباد و رئیس آمل طی چند ماه به فعالیتش ادامه داده تا مدیرکل از بین دو نفری یکی را برگزیند که این کار به درازا کشید و به یک انتخاب فرسایشی تبدیل شده است.

بالاخره احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تصمیمش را گرفت و شخص سومی را که اصلا در بین گزینه‌ها نبودند به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد منصوب کرد قدرت‌الله یوسفی که مسئول اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بود پیش از ظهر امروز حکم ریاست خود را دریافت کرد.

امید است در سایه همدلی و همراهی اهالی فرهنگ و هنر و کمک سایر مسئولان شهرستان اداره فرهنگ و ارشاد  محمودآباد بتواند وظیفه ذاتی خود را بیش از پیش در شهرستان ساحلی محمودآباد برای مردم به منصه ظهور برساند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :