آخرین عناوین

چهارشنبه 10 خرداد 1396-8:36 کد خبر:43350

تازه ترین شنیده های انتخاباتی استان:

احضار سه فرماندار و دو مدیرکل استانداری مازندران به دادسرا

برخی از فرمانداران و مدیران کل ستادی استانداری مازندران که در ارتباط با تخلفات انتخاباتی برایشان پرونده تشکیل شده است، به دادسرا احضار شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از اصلاح نیوز، شنیده های موثق حاکی از آن است برخی از فرمانداران و مدیران کل ستادی استانداری مازندران که در ارتباط با تخلفات انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برایشان پرونده تشکیل شده، به دادسرا احضار شدند.

براساس این گزارش، سه فرماندار و دو مدیر کل ستادی در جریان انتخابات ریاست جمهوری به اتهام استفاده از امکانات دولتی به دادسرا احضار و نسبت به آنان پرونده قضایی  تشکیل و درهیچ‌ کدام از این پرونده‌ها فعلاً منتهی به صدور رأی نشده و همه آنها در مرحله تحقیقاتی مقدماتی در دادسراست و نسبت به بعضی ها قرار تامین  صادر و فعلا آزاد می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای درباره تخلفات انتخاباتی گفت: تاکنون بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات دولتی تخلفات انتخاباتی داشتند که پرونده آنها به محاکم و دادگستری ارجاع شده و در حال رسیدگی است.

وی گفت: متاسفانه تخلفات برخی از مجریان، مسئولان و مدیران دولتی، ستادهای انتخاباتی و افراد دیگر واصل شده که مواردی مجرمانه بوده و با ارجاع به دادگستری در دست رسیدگی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :