آخرین عناوین

سه شنبه 16 آذر 1395-10:14 کد خبر:35009

معاون فني و عمراني شهرداري ساري خبر داد:

نهضت مهار آبهاي سطحي پرهزينه ترين پروژه تاريخ ساري

معاون فني و عمراني شهرداري گفت: با نصب لوله هاي قطور كاروگيت در خيابان خيام ، پروژه عظيم و پرهزينه انتقال آبهاي سطحي وارد مرحله اي تازه تر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري، با نصب لوله هاي قطور كاروگيت در خيابان خيام، پروژه عظيم و پرهزينه انتقال آبهاي سطحي از مركز مازندران به نهرهاي پيراموني وارد مرحله اي تازه تر شد.

براساس این گزارش، عباس رشيدي معاون فني و عمراني شهرداري مركز مازندران با اعلام مطلب فوق گفت: همانگونه كه شهردار محترم تأكيد كردند پروژه مهار آبهاي سطحي به فاز نهايي خود رسيده است و با برداشتن چندگام ديگر اين پروسه طولاني و پرهزينه به اتمام مي رسد.

وي با اشاره به اين مطلب كه نهضت مهار آبهاي سطحي پرهزينه ترين پروژه تاريخ ساري و حتي پرهزينه ترين پروژه استان در حا ل حاضر محسوب مي شود افزود: با اين همه شهرداري هيچ دغدغه اي بابت هزينه آن ندارد زيرا ثمره اين پروژه آنقدر شيرين و گوارا مي باشد كه قابل تصور هم نيست زيرا براي هميشه و در هر اندازه از بارندگي ساري ديگر اسير كابوس آبگرفتگي و حتي آب ماندگي نخواهد شد.

معاون فني و عمراني شهرداري ساري با مورد توجه قرار دادن ضرورت استفاده از لوله هاي كاروگيت در برخي از محدوه ها خاطرنشان كرد:اين لوله ها قيمت بسيار بالايي دارند اما به دليل معكوس بودن شيب شهر نسبت به رود تجن ضرورت دارد از اين لوله ها بجاي كانال هاي بتني استفاده شود تا آبها كاملا و به سرعت هدايت شوند.

وي در پايان تأكيد كرد با اتمام پروژه مهار آبهاي سطحي كه با همكاري صميمانه سازمان عمران شهرداري ساري انجام مي شود حداقل تا نيم قرن آينده از بابت آبگرفتگي پس از باران هيچ دغدغه اي نخواهيم داشت.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :