آخرین عناوین

شنبه 6 آذر 1395-23:11 کد خبر:34873

رئیس هلال احمر نوشهر خبر داد:

نجات 16 تن از گرفتاران در برف ارتفاعات جنگلی نوشهر

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: 16 تن از گرفتاران در برف ارتفاعات جنگلی نوشهر در 48 ساعت گذشته نجات یافتند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، امیرحسین عسگرزاده با اشاره به ادامه روند عملیات امداد و نجات گرفتاران در برف اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نوشهر در حوزه وظیفه‌‌مندی و خدمت به مردم تلاش‌های خود را در حوزه امداد و نجات زمینی و هوایی برای نجات گرفتاران در برف ادامه داد.

وی افزود: عملیات امداد و نجات هوایی در دومین روز در ارتفاعات جنگلی نوشهر ادامه پیدا کرد و بر این اساس در یک نوبت سه نفر گرفتار در برف ارتفاعات جنگلی در حدفاصل روستاهای کوشکسرا و لشکنار با استفاده از بالگرد و عملیات راپل توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر نوشهر نجات داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر تصریح کرد: در دیگر عملیات امداد و نجات سه نفر گرفتار در برف ارتفاعات جنگلی جلابن روستای نجارده نوشهر با استفاده از بالگرد و عملیات راپل نجاتگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی از نجات‌یافتگان که به‌علت سرمای شدید هوا در ارتفاعات دچار مصدومیت شده بودند بلافاصله با آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی برای مداوا انتقال داده شدند.

عسگرزاده با قدردانی از کمک‌های هیأت کوهنوردی نوشهر، گفت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر نوشهر در 48 ساعت گذشته 16 تن از گرفتاران در برف ارتفاعات مناطق مختلف جنگلی نوشهر را با انجام عملیات‌های هوایی و زمینی از خطر مرگ نجات داده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :