آخرین عناوین

جمعه 5 آذر 1395-20:20 کد خبر:34851

عذرخواهی یک امام جمعه از مردم!!

شرمسارم به واسطه نبود زیرساخت‌هایی که با کوچک‌ترین بحران مازندران را بهم می‌ریزد

امام جمعه بابلسر با اشاره به بحران برف روزهای گذشته گفت: باید به مردم بگویم که از این وضعیت پیش آمده از آنان شرمسارم و عذرخواهی می‌کنم.


به گزارش خزرتیترخبر، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی پور امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی المهدی(عج) بابلسر با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج تفکری است که جامعه بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد و به عنوان لشکر مخلص خدا حد و مرز نمی شناسد.

قلی‌پور با اشاره به بحران برف روزهای گذشته در مازندران و قطع گاز، برق و آب در برخی از شهرهای استان گفت: باید به مردم بگویم که از این وضعیت پیش آمده از آنان شرمسارم و عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: اگرچه بنده مسئولیت اجرایی ندارم اما در سنگر نماز جمعه از حضور مردم شرمسارم، شرمسارم به واسطه نبود زیرساخت‌هایی که با کوچک‌ترین برف و بحران مازندران را بهم می‌ریزد.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه این موضوع موجب تاسف است، مصیبت است و خجالت هم دارد و باید از مردم عذرخواهی کنیم، افزود: تاسف اینکه مسئولان به جای اینکه در این شرایط، احساس شرمساری کنند، شرمساری شان را جای دیگری بیان می‌کنند.

قلی پور با اشاره به اینکه ماموران دستگاه‌های مرتبط در مجموعه گاز، آب، برق، راهداری، هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی در این روزها یک تلاش بسیجی وار داشته اند، تاکید کرد: مشکل ما استحکام درونی، زیربنایی و زیرساختی است که یک توجه ویژه را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: مشکل گاز شهرهای بابلسر، بابل و آمل این است که به نوعی در انتهای خط گازرسانی قرار دارند و سر ریز گاز کشور به این شهرها می‌رسد.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه شهرستان بابلسر بین شهرهای استان از نظر اقلیم و آب و هوایی به عنوان اقلیم 4 شناخته می‌شود که از طنزهاست گفت: مردم بابلسر گاز ندارند و حالا اندک گازی که از سر ریز کشور به آنها می‌رسد و از آن استفاده می‌کنند باید چندین برابر برای آن هزینه پرداخت کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :